Adamescu nu-i lasă Caţavencu lui Buşcu. Pentru brand se bate şi Adrian Sârbu, boss-ul PRO TV

Adamescu nu-i lasă Caţavencu lui Buşcu. Pentru brand se bate şi Adrian Sârbu, boss-ul PRO TV

Un alt ziarist de la România Liberă, Claudiu Pădurean, s-a înscris la licitaţia de adjudecare a brand-ului Academia Caţavencu. În vreme ce Doru Buşcu nu comentează, la licitaţie s-a mai înscris şi directorul general al Mediafax Group, susţine Pagina de Media.

A doua licitaţie de adjudecare a brand-ului Academia Caţavencu se ţine tot cu două tabere, dar, cel puţin aparent, nu aceleaşi ca la prima. Pe de o parte, patronul România Liberă, Dan Adamescu, nu renunţă, doar că, de această dată, nu a mai înscris-o pe Sabina Fati, ci a apelat la Claudiu Pădurean, jurnalist tot la România Liberă.

Claudiu Pădurean conduce ediţia de Transilvania a România Liberă şi a confirmat, telefonic, pentru EVZ, că s-a înscris la licitaţie, evitând să ofere alte amănunte.

Surpriza o constituie înscrierea la licitaţie a directorului general al Mediafax Group, Orlando Nicoar[, notează Pagina de Media.

Ne puteți urmări și pe Google News

În traducere, pentru Academia Caţavencu se bat, acum, patronul România Libera, Dan Adamescu şi boss-ul PRO TV, Adrian Sârbu.

Licitaţia este programată a se desfăşura pe 14 iunie, la sediul lichidatorului judiciar, General Group Expert SPRL.

Reamintim că prima "rundă" a fost câştigată de Doru Buşcu, dar acesta nu a reuşit să strângă, în termenul asumat, suma licitată, de 1,61 milioane euro, astfel că procedura a fost anulată.Contactat de EVZ, Doru Buşcu a refuzat să mai facă vreo declaraţie, pe tema licitaţiei de adjudecare a brand-ului Academia Caţavencu. "Nu comentez!", au fost singurele cuvinte ale lui Doru Buşcu, indiferent de întrebarea adresată. CITIŢI ŞI: Academia Caţavencu s-a salvat ca românul la bufet. Pe datorie