CRONICA TV. Nimic nu se pierde, totul se promovează

CRONICA TV. Nimic nu se pierde, totul se promovează

Dealuri înverzite, iarbă bogată ce se unduiește în vânt și țărani la cosit. Un peisaj idilic prin care se strecoară o mașină de epocă, ce oprește în fața unui conac. Din ea coboară zvelt Șerban Ionescu, iar nepoții îi sar de gât.

Urmează apoi secretul pateului Scandia Sibiu și ți se explică calitățile pentru care vei sări să cumperi produsul. De mult nu mai văzusem la televizor această reclamă. Nu știu dacă dispariția de pe ecran avea vreo legătură cu problemele din familia actorului sau pur și simplu îi "expirase" termenul. În ultimul timp, tragedia prin care trece Șerban Ionescu, ce l-a interpretat atât de inspirat pe Ion în "Blestemul Pământului" și este urmărită de o țară întreagă, a atras atenția mass-media, care nu ratează nicio știre. Cumpăna din viața actorului diagnosticat cu borelioză a sensibilizat de la Guvernul României, care a suplimentat bugetul Ministerului Sănătăţii cu 88.000 lei pentru tratamentul în străinătate, banii fiind acordaţi din Fondul de rezervă, până la colegii de breaslă care vor dona încasările dintr-o reprezentație la Teatrul Național. Valul de susținere și simpatie nu putea trece neexploatat de specialiștii în marketing de la Scandia Sibiu. Se pare că au văzut o oportunitate de promovare, în timp ce Boala Lyme, supranumită şi boala cu 1000 de feţe isterizează o țară întreagă. Imaginea unui Șerban Ionescu sănătos și vesel te face mai degrabă să filosofezi despre ce ți se poate întâmpla în viață decât să pui mâna pe un "Pate Scandia Sibiu".

Ne puteți urmări și pe Google News