Candidatul PDL Silviu Prigoană folosește pliciul, un element de brand personal, ca însemn electoral în competiția cu Sorin Oprescu. Deja a fost lansat site-ul www.pliciul.ro. Pliciul este deja prezent pe steagurile (bannere verticale) amplasate pe stâlpii bulevardelor din București. Prigoană este candidatul PDL pentru primăria Capitalei și este principalul concurent al actualului edil, Sorin Oprescu.
Pe site-ul www.pliciul.ro internauții sunt invitați să își înscrie adresa de email pentru ca ulterior să vadă ce poate face pliciul. Mai multe detalii despre puterea pliciului vor primi pe 30 aprilie, se arată pe site-ul citat. Vicepreședintele PDL Theodor Paleologul deslușea semnificația pliciului mânuit de Silviu Prigoană. "Pliciul e un element de brand personal de care este mândru. Pliciul denotă bărbăţie, autoritate, pasiune", scria Paleologu pe pagina sa de Facebook. Prigoană, Bahmu și pliciul. O poveste de dragoste Pliciul a devenit element de brand personal pentru Silviu Prigoană în contextul hârjonelilor amoroase avute cu Adriana Bahmuțeanu, actuala soție de care a divorțat și cu care s-a căsătorit de mai multe ori. Glumind pe seama relației de dragoste cu năbădăi, Adriana Bahmuțeanu spunea că Prigoană a lovit-o, evident cu afecțiune, cu pliciul de muște. "Povestea cu pliciul e reală. Pliciul este simbolul familiei, nu suportă spray-urile pentru muşte. La noi în casă era pe fiecare masă un plici, că muştele trebuiau omorâte cu pliciul de menajeră pentru că nu aveam voie să dăm cu spray-ul. Şi pentru că era pe masă a fost şi obiectul cu care ne-a încăierat, acum cine a dat mai tare, a dat mai încet, nu conteaza", comenta recent Adriana Bahmuţeanu la România TV. Întrebat în legătură cu afişele de pe stâlpii din Bu cureşti. Silviu Prigoană a răspuns. "Eu cred că îmi fac bine, că am văzut nişte interviuri şi lumea asimila pliciul cu mine". El spune că nu ştie cum au apărut aceste afişe şi că "o firmă de publicitate" a vrut să-i facă "o surpriză".