În perioada ianuarie - martie a acestui an volumul tichetelor cadou acordate a crescut cu 14,6% faţă de perioada similară din 2014, potrivit unui studio realizat de Up România asupra bazei proprii de clienți.
De asemenea, valoarea comenzilor de tichete cadou a crescut cu până la 33% per comandă.
În ceea ce priveşte utilizarea tichetelor cadou, beneficiarii preferă magazine din domenii precum: electronice-electrocasnice, modă, cosmetice, bricolaj.
Ocaziile tradiţionale în care se acordă tichetele Cadhoc pentru recompensarea salariaţilor sunt: 8 Martie, Paşte, 1 Iunie şi Crăciun. De
asemenea, se observă o extindere a ocaziilor în care se oferă tichete cadou, precum evenimente cum ar fi Back to School, din septembrie sau anumite zile speciale sărbatorite în companii. „O tendinţă pe care o putem observa este deschiderea IMM-urilor de a acorda tichete cadou angajaţilor”, a spus Elena Pap, Director General Up România.
În comunicat se reamintește că firmele care acordă tichete cadou din bugetul de cheltuieli sociale sunt scutite de contribuţiile patronale, iar valorile sunt deductibile fiscal.
Câştigul pe care îl are o firmă ce acordă tichete cadou, din aceasta linie bugetară, ajunge la 40%, comparativ cu aceeaşi primă netă în bani. Pe lângă bugetul de cheltuieli sociale, tichetele cadou pot fi oferite din bugetul de protocol sau din bugetul de marketing şi publicitate.