Singurul operator aerian care oferă reduceri pacienţilor români e turc
- Carmen Andrei
- 7 aprilie 2017, 00:00
Una dintre cele mai mari companii aeriene din lume, Turkish Airlines, oferă o reducere de 50% pacienţilor români care se tratează la clinicile din Turcia. Oferta prestigiosului operator aerian a venit în urma cererii crescute a pacienților străini pentru tratamente medicale. Campania de compensare a unei parți din costul biletelor de avion a fost elaborată cu suportul Guvernului Turciei și Companiei Turkish Airlines
Îniţiat anul trecut, pachetul oferă o reducerea de 50% din preţul biletelor de avion Turkish Airlines şi tratament medical la cea mai mare reţea de spitale private din Turcia, care inglobează toate specialităţile medicale, la un standard premium.
Compania cu cele mai multe destinaţii de zbor din lume
Arătând o grijă deosebită pentru pasageri, compania Turkish Airlines a avut o evoluţie de poveste. Inființată în 1933, cu o flotă de cinci aeronave, Turkish Airlines este astăzi o companie aeriană de 4 stele, cu o flotă de 299 aeronave care efectuează zboruri către 296 destinații din întreaga lume dintre care 247 internaționale și 49 domestice. Din anul 2008, Turkish Airlines este membru Star Alliance. Conform sondajului Skytrax, Turkish Airlines a fost aleasă de şase ori „Cea mai bună companie aeriană din Europa” și de opt ori consecutiv „Cea mai bună companie aeriană din Europa de Sud”. După ce a câștigat în 2010 „Best Economy Catering Service” din lume, de două ori consecutive, în 2013 „Best Business Catering Service” din lume și, apoi în 2014, Turkish Airlines a fost premiată în acest an, ca şi anul trecut cu premiile „Best Business Class Lounge Dining” și „Best Business Airline Lounge”.
Un model de marketing mondial
Tot mai mulţi români apelează la intervenţii medicale în Turcia. Preţul tratamentelor variază de la câteva sute de euro pentru o internare, cu analize şi diagnostic, la zeci de mii de euro, în cazul unei intervenţii chirurgicale complexe, cu tratament medical post operator. Acestă situa ţie se regăseşte şi la nivel internaţional, tot mai mulţi pacienţi dorind să beneficieze de oferta turcă. Aceasta cuprinde 33 de clinici şi spitale. Ele furnizează servicii complete de diagnostic și tratament, având echipe de profesioniști din topul mondial în domeniul medical, tehnologii de ultimă generație, infrastructură modernă și servicii medicale acreditate de JCI (Joint Comission International). Programul vizează orice tip de tratament medical şi intervenţie chirurgicală, de la tratamente de detoxifiere, operaţii estetice la intervenţii chirurgicale complexe sau recuperare medicală. Deja de notorietate, menţionăm doar câteva dintre spitale: Florence Nightingale Hospital, Acibadem International Hospital, Medical Park Antalya Hastanesi, Amerikan Hastanesi, Kent Hospital, Izmir Universite și Medikalpark Hastanesi, toate fiind disponibile pentru tratamentele medicale cerute. În România, reducerea de 50% oferită de Turkish Airlines se decontează prin Agenţia de turism Happy Tour.
Comunicare neîntreruptă pe timpul zborului
Pentru a veni în întâmpinarea călătorilor săi şi pentru a le oferi tot confortul, atât lor cât şi celor de acasă, Turkish Airlines introduce din luna aprilie serviciul „eXPhone” prin care pasagerii beneficiază de conectivitate şi internet neîntrerupt în timpul zborului, disponibil pe avioanele Boeing 777 şi Airbus A330. Ca o extensie a wi-fi şi a televiziunii live de la bord, pasagerii vor putea să trimită mesaje text, să-şi verifice e-mailurile, să navigheze pe internet, inclusiv pe platforme de social media, de pe telefoanele mobile.