Sub orice critică! Cum s-a folosit o firmă de tragedia din Caracal pentru reclamă
- Ovidiu Costea
- 31 iulie 2019, 18:03
O firmă care comercializează piese auto a ales cea mai proastă variantă prin care să își consolideze vânzările atunci când s-a decis să folosească imaginea lui Gheorghe Dincă, bestia din Caracal.
Într-un moment în care toată România este scandalizată de faptele presupusului criminal din Caracal, o firmă clujeană a decis că ar fi inspirat să se folosească de această tragedie pentru a-și spori veniturile.
Piese Auto Scan a trimis un mail clienților prin care îi anunța că „Monstrul din Caracal ne-a omorât prețurile, profită de cele mai mari reduceri din acest an”, informează ziardecluj.ro. Evident, gluma nu a fost gustată nici de clienți, dar nici de ceilalți utilizatori de internet din România, astfel că firma s-a grăbit să-și asume eroarea.
„Ne cerem scuze pentru emailul anterior. Nu reprezintă poziția noastră față de acest subiect, a fost o greșeală pe care ne-o asumăm. Vă mulțumim pentru înțelegere!”, a fost mesajul postat pe pagina de Facebook a companiei, acolo unde mulți dintre români au ales să-și verse frustrarea.