Bătaie mare pe audienţe. Cine este liderul primelor şase luni din 2019

Bătaie mare pe audienţe. Cine este liderul primelor şase luni din 2019

Cotele de piaţă ale grupurilor de televiziune independente au fost calculate pentru semestrul I din anul 2019

Pe primul loc se poziţionează cele cinci televiziuni din grupul Pro TV (CME România) care a înregistrat o cotă de piaţă de 29% din volumul de audienţă pe piaţa TV.

Cotele de piaţă se calculează funcţie de punctele de audienţă livrate de televiziuni, GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie - 30 iunie 2019.

Pe locul al doilea este Intact Media Group, care are tot cinci televiziuni, cu o cotă de piaţă de 24,1%.

Împreună, cele două grupuri rivale, Pro şi Intact, dețin o cotă de piață de 53,1%.

Surprinzător, Happy Channel a obținut o majorare a volumul de audiență de 112% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Un grup care își consolidează prezența pe piața publicității TV este RCS&RDS (opt televiziuni) cu o cotă de piață de 5,2%.

Societatea Română de Televiziune (SRTV), reprezentată de TVR 1, TVR 2 și TVR 3, deține o cotă de piață de 1,2%, mai mică decât cotele grupurilor internaționale Discovery Communications (1,9%), Sony Pictures Televison (1,5%) și Disney (1,7%), potrivit forbes.ro

Ne puteți urmări și pe Google News