În cursul anului 2015, mai mult de 200 de ONG-uri din România au aplicat în cadrul acestui program şi dintre acestea, 30 de proiecte internaţionale dedicate organizaţiilor non-profit au fost deja câştigate, iar 170 sunt în proces de înrolare.

'WEB-ONG' are ca scop să ofere ONG-urilor din România posibilitatea de a dezvolta capacitățile de promovare, prin construirea gratuită a paginilor web și de aplicare la diverse granturi internaționale, printre care și Google Ad Grants for nonprofits, care oferă acestora un buget lunar de 10.000 de dolari, pe care îl pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google.

Asociaţia Europa Digitală anunţă că pentru acest an au fost alocate alte 200 de locuri în programul WEB-ONG, care însumează un fond de 9 milioane de dolari în Granturi Google, în vederea promovării organizaţiilor în mediul online. Potrivit sursei citate, ONG-urile din România vor beneficia lunar de suma de 10.000 de dolari prin cadrul proiectului internaţional Google AdGrants for nonprofit în acest scop.

Acest program a fost lansat la noi în ţară în contextul în care un studiu publicat de iVox.ro arată că numai jumătate dintre organizaţiile non-profit din România se promovau online în 2015 şi 81,58 dintre acestea nu au aplicat vreodată pentru o finanţare naţională ori internaţională destinată lor, invocând drept motiv lipsa de resurse şi de cunoaştere, informează agerpres.ro

Te-ar putea interesa și: