SCANDAL pentru un mare LANŢ de hoteluri. Sunt ACUZAŢI de DISCRIMINARE

SCANDAL pentru un mare LANŢ de hoteluri. Sunt ACUZAŢI de DISCRIMINARE

După ce în presa israeliană au apărut acuzaţii foarte grave legate de discriminare la adresa Phoenicia Hotels, aceştia au lămurit problema, emiţând un comunicat în care explică de ce brăţările aveau o altă culoare faţă de cele purtate de alţi turişti.

Turiștii israelieni au lansat o serie de acuzații privind discriminarea lor în Hotelul Phoenicia din stațiunea Mamaia. Conform unui articol publicat pe Israel Hayom, hotelul a pregătit brățări speciale pentru turiștii din Israel pentru a putea fi recunoscuți mai ușor.

Phoenicia Hotels a vrut să lămurească cât mai repede această problemă gravă, aşa că au emis un comunicat în care explică folosirea unei culori diferite pentru brăţările turiştilor. 

Aceştia au declarat că este un sistem internaţional care se aplică la toţi turiştii pentru a evidenţia tipul de masă pe care l-au ales.

Ne puteți urmări și pe Google News

Comunicatul integral:

"Ca urmare a știrilor apărute in mass-media, managementul Phoenicia Hotels dorește să-și exprime dezacordul față de interpretările apărute în spaţiul public, legate de sistemul brăţărilor turistice practicate în complexul Phoenicia.

Negăm cu vehemenţă acuzațiile prezentate în mass-media pe care le calificăm ca fiind nefondate şi greşit interpretate de către anumite persoane.

Nu există brățări de culori diferite, decât pentru pachete turistice diferite, fără a ține cont de naționalitate sau etnie!

În legătură cu speculațiile legate de turiştii israelieni ţinem să subliniem faptul că 90% din cei care au ajuns pe litoralul românesc în ultimii 4 ani au ales să îşi petreacă vacanţa la Phoenicia. Peste 10 000 de turişti ne-au trecut pragul în ultimii 4 ani şi ţinem să subliniem faptul că nu s-a semnalat nici o plângere. Relaţia dintre noi se derulează prin agenţia Paradis care, la fel, nu a primit nici o plângere, clienții fiind multumiți de serviciile și ospitalitatea noastră.

Întotdeauna am încercat să fim o gazdă bună, am încercat să dăm dovadă de înţelepciune , am încercat să oferim oricărui turist servicii de calitate, atenţie deosebită şi un comportament ireproşabil din partea angajaţilor noştri.

Așa cum am precizat, conform regulamentului intern de funcţionare, fiecare culoare a brăţărilor reprezintă tipul de pachet turistic ales de către turiştii noştri.

Vrem să specificăm că acest sistem funcţionează în toate unităţile turistice internaţionale, iar acest pachet ales de turiştii israelieni este foarte rar ales de turiştii români.

Tipul de brățara mov reprezintă pachet turistic cu mic dejun şi cină, spre deosebire de mic dejun şi prânz ales de alţi turişti.

Phoenicia Hotels este interesată, înainte de profit, de construirea unei imagini pentru România şi mai ales să fie o gazdă primitoare, astfel încât numărul turiștilor străini să crească şi să avem o relație cât mai bună cu toți cei care ne trec pragul.

Phoenicia Hotels a ţinut cont întotdeauna ca prin serviciile oferite să contribuie la imaginea României la nivel naţional şi internaţional.

Sperând că am lămurit toate neînțelegerile legate de interpretările eronate legate de serviciile Phoenicia Hotels, vă rugăm să faceți rectificările necesare".