ProTV - lider de audienta in 2013

ProTV - lider de audienta in 2013

La nivelul intregii zile, ProTV s-a clasat pe primul loc la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18-49 de ani cu 3,6 puncte de rating si 18,2 % cota de piata.

ProTV s-a pozitionat în 2013 in pozitia de lider de audienta. Asa se face ca ProTV a fost lider atat la nivelul intregii zile, cat si pe celelalte segmente orare, inclusiv prime-time. La nivelul intregii zile, ProTV s-a clasat pe primul loc la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18-49 de ani cu 3,6 puncte de rating si 18,2 % cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra doar 2,9 puncte de rating si o cota de piata de 14,3 procente. Si pe publicul din mediul urban audienta medie inregistrata la nivelul unei zile aduce ProTV pe primul loc in top cu 3,5 puncte de rating si 14,9 % cota de piata, iar Antena 1 obtine 3,2 puncte de rating si 13,5 % cota de piata. Mai mult decat atat, ProTV isi pastreaza suprematia si la nivelul intregii populatii a tarii cu o medie a zilei de 3,6 puncte de rating si 15,2 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 are 3 puncte de rating si 12,9 procente din cota de piata. Clasamentul ramane neschimbat si in ceea ce priveste prime-time-ul, intervalul cel mai audiat cuprins intre 19.00-23.00, cand ProTV obtine la nivelul publicului sau tinta nu mai putin de 9 puncte de rating si 22,5 % cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care inregistreaza doar 5,5 puncte de rating si 13,7% cota de piata. Pe publicul din mediul urban ProTV se afla pe locul intai cu 8,3 puncte de rating si 17,7 % cota de piata, iar Antena 1 pe locul al doilea cu 5,9 puncte de rating si 12,5 % cota de piata. Pe intreg publicul tarii, ProTV este lider in prime-time cu 8,7 puncte de rating si 18,2 % cota de piata, in timp ce Antena 1 obtine 5,6 puncte de rating si 11,7 % cota de piata. Stirile ProTV de la ora 19.00, prezentate de Andreea Esca, iar in week-end de Oana Andoni, au condus detasat in perioada 1 ianuarie – 30 decembrie 2013. Asa se face ca pe publicul comercial Stirile ProTV de la ora 19.00 au inregistrat o audienta medie de 8,9 puncte de rating si 26,5 % cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea 5,0 puncte de rating si 14,8 % cota de piata. Aceeasi situatie se regaseste si la nivelul publicului din mediul urban, Stirile ProTV clasandu-se pe prima pozitie cu 9,2 puncte de rating si 22,4 % cota de piata si fiind urmat de programele Antenei 1 cu 6,2 puncte de rating si 15 % cota de piata. Aceeasi diferenta se inregistreaza si la nivelul intregii populatii a tarii, cu ProTV lider cu 10,1 puncte de rating si 23,9 % cota de piata si Antena 1 cu doar 6,1 puncte de rating si 14,6 procente din cota de piata. Si reportajele si anchetele de la “Romania, te iubesc!” au fost lider de audienta incontestabil, pe toate categoriile de public., astfel ca ProTV conduce pe publicul comercial cu 6,2 puncte de rating si 17,6 % cota de piata, urmat de Antena 1 cu 3,6 puncte de rating si 10,3 procente din cota de piata. Situatia este neschimbata si pe publicul din mediul urban: ProTv conduce cu 5,7 puncte de rating si 13,6 % cota de piata, in timp ce Antena 1 se claseaza pe pozitia secunda cu 4,5 puncte de rating si 10,8 % cota de piata. Pe intreg publicul din Romania, emisiunea ProTV conduce cu 5,9 puncte de rating si 13,7% cota de piata, fiind urmata de Antena 1 care inregistreaza 4,4 puncte de rating si 10,3% cota de piata.