Cu „Hobbitul” și „Un Crăciun Altfel”, PRO TV a dominat audiențele

Cu „Hobbitul”  și „Un Crăciun Altfel”, PRO TV a dominat audiențele

Aproape 2.5 milioane de telespectatori au urmărit filmul de Crăciun de la Pro TV

În ajunul Crăciunului, PRO TV le-a pregătit telespectatorilor săi o comedie spumoasă alături de gașca care le-a cucerit inimile în O Săptămână Nebună. De aceastădată carismaticele personaje au revenit pe ecran cu Un Crăciun Altfel, care a umplut casele românilor cu umor și situații care au stârnit hohote de râs. Peripețiile lor au fost urmărite de aproximativ 1.4 milioane de români pe întreg parcursul difuzării, iar minutul de maximă audiență de la 21:45 a adus peste 1.6 milioane de telespectatori în fața televizoarelor.

Un Crăciun Altfel a obținut7.8puncte de rating și19.2%share în intervalul de difuzare 20:30 – 23:21, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Locul doi a obținut4.4puncte de rating și 10.8% share. La nivel național, PRO TV rămâne și de această dată pe primul loc cu o audiență medie de 7.1puncte de rating și 14.4% share, în timp ce locul secund a reușit să înregistreze 5.9 puncte de rating și 11.8% share. La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a înregistrat 6.2 puncte de rating și 13.3% share.

În ziua de Crăciun, PRO TV a difuzat blockbuster-ul Hobbitul, care a strâns milioane de fani în întreaga lume. Pe întreg parcursul difuzării aproximativ 1.8 milioane de românii au mers în călătoria epică alături de vrăjitori, hobbiți, elfi și creaturi spectaculoase, iar minutul de maximă audiență de la 20:48 a strâns în fața ecranelor aproape 2.5 milioane de telespectatori.

Ne puteți urmări și pe Google News

Hobbitul a obținut12.9puncte de rating și31%share în intervalul de difuzare 20:30 – 23:56, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce locul doi a obținut rezultate de două ori mai mici: 6.5 puncte de rating și 15.7% share.

La nivel național, PRO TV rămâne și de această dată pe primul loc cu o audiență medie de 9.4puncte de rating și 19.5% share, iar locul secund a reușit să înregistreze 8.3 puncte de rating și 17.2% share.

La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus cu 9.5puncte de rating și 20.4% share, pe când postul clasat pe locul doi a înregistrat o audiență medie de 8.4puncte de rating și 18.1% share.