Cristian Tudor Popescu îi CRITICĂ pe spectatorii SIMONEI HALEP: „MUREAM DE GÂT CU EI”

Cristian Tudor Popescu a criticat reacția spectatorilor care au strigat lozinci anti-PSD la Montreal, lăudând capacitatea Simonei Halep de a depăși astfel de momente.

„Simona Halep îşi trăieşte legenda. Spuneam după Roland Garros că Simona a devenit dintr-o mare jucătoare o legendă a tenisului. Aşa arată o legendă vie. O jucătoare care poate să depăşească momente psihologice care ar putea să doboare şi un bivol care nu gândeşte ca acela din tribună sau aceia care au zbierat pe parcursul acestei partide în momente critice acea adunătură de 7 litere cu PSD. Dacă aş fi fost acolo muream de gât cu ăla sau cu ăia. Nu vă pot descrie ce dezlănţuire de furie am avut în mine. Nu ştiu ce i-aş fi făcut individului respectiv suportând toate consecinţele legale. Acel gunoi, gunoiul ăla cu ochi se numeşte român. Cred că au fost vreo doi care zbierau asta. Unul s-a trezit să zbiere: bate-o, mă!, când servea Simona. Săraca a făcut semn: termin', domnule, odată!. Dobitocul ăla nu îşi dădea seama că Simona era singura deranjată, doar nu Stephens, că nu ştie româneşte”, a  spus Cristian Tudor Popescu, la Digi24.

Simona Halep, locul I WTA, a câştigat duminică finala turneului de categorie Premier 5 de la Montreal, învingând-o pe Sloane Stephens (SUA), locul 3 WTA, în trei seturi - 7-6, 3-6, 6-4.

În timpul partidei, mai mulţi spectatori români au strigat "M**E PSD". În declaraţia de la finalul partidei, Halep s-a adresat spectatorilor, cerându-le să respecte terenul de tenis şi să nu mai strige lucruri vulgare.