BLACK FRIDAY. Dan Vidraşcu, CEO elefant.ro: «În acest an, ne dorim vânzări mult mai mari»
- Bogdan Biszok
- 21 noiembrie 2014, 00:00
INTERVIU elefant.ro propune românilor, pentru această ediţie de Black Friday, pe lângă cele mai noi apariţii de carte şi jucării noi, categorii de produse care vor fi livrate în maximum o săptămână.
Înființat în urmă cu 4 ani, elefant.ro a livrat, până în prezent, peste 5,5 milioane de produse în toată țara. elefant. ro s-a remarcat în primii ani drept cel mai mare retailer online de carte, însă în prezent este un mall online dedicat familiei.
Capital: Cum v-aţi pregătit anul acesta de Black Friday?
Dan Vidraşcu: De Black Friday 2014, elefant.ro va avea reduceri între 40% și 80% la absolut toate categoriile de produse din catalog. Cei care vânează reducerile de Black Friday vor găsi pe elefant.ro: ceasuri, cărţi şi ebooks, parfumuri, genţi, jucării, electronice etc.
Capital: Câte produse au fost în oferta anul trecut şi câte vor fi anul acesta?
D.V: Anul trecut ofertele au fost concentrate pe carte și jucării, anul acesta avem noi categorii. Ne așteptăm la vânzări mult mai mari ca anul trecut. În 2013, de Black Friday, pe elefant.ro au fost peste 100.000 de produse la reducere. În 2014, datorită faptului că elefant.ro are o oferta mult diversificată, de Black Friday cea mai mare parte a catalogului, ce include peste 200.000 de produse, va fi la reducere.
Capital: Ce valoare au avut comenzile anul trecut şi ce estimări aveţi pentru anul acesta?
D.V.: Anul trecut, s-au vândut peste 100.000 de produse, iar pe site s-au înregistrat peste 300.000 de vizite. În acest an, ne dorim vânzări mult mai mari. Ne aşteptăm ca Black Friday să genereze un volum de vânzări similar cu cel din 1-2 luni de activitate normală. Estimăm că datorită Black Friday, în noiembrie vom avea un volum de peste 200.000 de tranzacţii.
Capital: Care va fi cea mai mare reducere oferită şi la ce tip de produse?
D.V.: Procentual, reducerile vor fi între 40 şi 80%. Pentru clienţi, reducerile contează nu neapărat ca procent, ci mai ales ca valoare. Le promitem clienţilor elefant.ro, şi îi invităm şi pe cei care nu au comandat vreodată de pe elefant.ro, să vină de Black Friday să descopere cele mai dorite produse la preţurile cele mai accesibile de pe piaţă.
Capital: Care a fost cel mai popular produs, anul trecut; dar cel mai scump?
D.V.: În 2013, cele mai comandate produse de Black Friday de pe elefant. ro au fost cărţile, jucăriile şi accesoriile. Cele mai scumpe produse vândute au fost cele din categoria modă, branduri foarte cunoscute.
Capital: Aţi investit în echipamente pentru a nu avea probleme cu site-ul?
D.V.: După cum aţi observat în ultimii doi ani, elefant.ro este în continuă expansiune şi investeşte permanent în dezvoltarea platformei, a serviciilor dedicate clienţilor, inclusiv în logistică, dar şi în parteneriate cu branduri mari care să ofere clienţilor elefant.ro cele mai bune propuneri comerciale. Imediat după Black Friday 2013, am început investiţia în infrastructură pregătind, odată cu diversificarea elefant.ro, şi momentul Black Friday din acest an.