ANALIZĂ. Cum s-a văzut în online cea de-a doua dezbatere Klaus Iohannis – Victor Ponta?

ANALIZĂ. Cum s-a văzut în online cea de-a doua dezbatere Klaus Iohannis – Victor Ponta?

București, 13 noiembrie 2014: Victor Ponta și Klaus Iohannis au participat, miercuri, 12 noiembrie 2014, la cea de-a doua dezbatere electorală televizată din cursa pentru alegerile prezidențiale.

mediaTRUST prezintă vizibilitatea evenimentului în mediul online, în intervalul 12 noiembrie, ora 19.00 – 13 noiembrie, ora 10.00. Subiectul celei de-a doua dezbateri a fost preluat în 6.175 de materiale din mediul online, mai puțin cu 777 de materiale față de prima dezbatere, care a înregistrat 6.952 de materiale (articole, postări).

În perioada monitorizată, Klaus Iohannis, a înregistrat 4.193 de mențiuni, 2.115 sunt în social media și 2.078 pe site-urile de știri.

Victor Ponta a avut 5.435 de mențiuni în contextul dezbaterii, dintre care 2.254 au fost înregistrate în online-ul clasic, iar 3.181 au fost înregistrate în social media.

Ne puteți urmări și pe Google News

Despre raport

Analiza a luat în calcul peste 2000 de  publicații on-line, conturile publice de Facebook şi Twitter  ale utilizatorilor români și peste 30.000 de bloguri şi forumuri. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.

Despre mediaTRUST

mediaTRUST România, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est. Din 2004 suntem membri ai organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse), iar în 2014 am devenit membri BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).

CITIȚI ȘI: