Zoe Kravitz i-ar fi dat înapoi inelul de logodnă lui Channing Tantum. Cât valorează bijuteria

Channing Tatum și Zoe Kravitz, Sursă foto: Captură video Youtube

Zoe Kravitz și Channing Tatum și-au anulat logodna și se pare că actrița i-a returnat inelul de logodnă. Bijuteria este una personalizată care ar fi valorat aproape un milion de lire sterline.

Zoe Kravitz merge până la capăt

În ultimele săptămâni, Zoe nu a mai fost văzută purtând inelul în stil gotic de când au apărut știrile despre despărțire. Inelul  a apărut pe degetul ei la începutul anului 2023 odată cu zvonurile legate de logodna cu Channing. Decizia ei pare-se că are legătură cu faptul că l-a dat deja înapoi. Inelul, un design personalizat de Jessica McCormack, reflectă dragostea lui Zoe pentru estetica vintage.

Channing Tatum și Zoe Kravitz, Sursă foto: Captură video Youtube

„Designul și decorul din piatră sunt inspirate din epoca georgiană” a spus o sursă pentru Hello Magazine. Piesa uluitoare prezintă un impresionant diamant de 8 carate. Experții spun că inelul valorează între 750.000 și un milion de lire. „Pe baza dimensiunii sale și dacă este un diamant natural, inelul ei ar putea fi estimat la o valoare de aproximativ 750.000 până la 1 milion de lire sterline. Diamantele naturale de această dimensiune sunt incredibil de rare!” spune sursa. Channing a avut, cu siguranță, finanțele necesare pentru a face o astfel de achiziție.

Tantum, avere de 80 de milioane de dolari

Actorul din Magic Mike are o avere estimată la 80 de milioane de dolari, câștigată în principal prin filme. Pe lângă cariera sa de actor de succes, a făcut o avere semnificativă din franciza Magic Mike, care include spectacole de scenă și un brand care s-a extins mult dincolo de filme.

Pe de altă parte, Zoe Kravitz nu este străină de bogăție. Cu o avere netă de aproximativ 10 milioane de dolari, ea și-a construit micul imperiu prin roluri în Big Little Lies, The Batman și contracte de imagine. Aceasta a avut și parteneriate profitabile cu mărci precum YSL. În cele din urmă, se pare că investiția lui Channing în inel a fost mai mult despre dragoste decât despre prudență financiară. Chiar și cu o piatră de un milion de dolari, această logodnă nu a avut rentabilitatea pe termen lung la care ar fi sperat.