A fost haos pe aeroportul din Bruxelles după ce zborul spre Cluj a fost anulat și reprogramat de trei ori. Fără să primească vreo explicație din partea companiei, oamenii s-au revoltat.
Zborul spre România era programat să ajungă miercuri seara la ora 23.00, însă pasagerii au aflat abia în aeroport că zborul lor spre țară a fost anulat.
În cele din urmă, au reușit să ajungă la destinație doar vineri, după ora 12.00.
Zborul Bruxelles-Cluj, anulat de trei ori în două zile
În timp ce unii dintre pasagerii afectați de anularea zborului spre Cluj au mers să-și caute cazare, alții nu au avut altă soluție decât să rămână în aeroport 37 de ore.
Printre cei afectați s-a aflat și europarlamentarul Daniel Buda, menționând că compania aeriană care a operat zborul de la Bruxelles, își bate joc de toți pasagerii săi.
În plus, liberalul a anunțat că grupul său va iniția o dezbatere în Parlamentul European pe această temă, considerând că situația devine din ce în ce mai inacceptabilă, mai ales în perioada verii și a concediilor.
Companiile aeriene, acuzate că își bat joc de oameni
Daniel Buda a subliniat că, în afara întârzierilor ocazionale de pe Bruxelles, consideră comportamentul companiei Wizz Air drept inadmisibil.
Liberalul a afirmat că aceasta este o bătaie de joc la adresa cetățenilor europeni, nu doar a celor din România sau Cluj, deoarece compania nu face altceva decât să anuleze zborurile.
„Voi lua împreună cu colegii mei decizia de a provoca o dezbatere în PE și a sesiza Comisia Europeană cu privire la aceste aspecte. Companiile aeriene își bat joc de cetățenii care le plătesc salariile.
Erau oameni care de trei-patru zile stăteau în Bruxelles și nu aveau de mâncare. E inadmisibil! Companiile nu dau nici măcar un sms! Companiile aeriene își bat joc de oameni, ori ele trebuie să plătească. Nu pot avea doar profituri și să-și bată joc de oameni”, a explicat acesta pentru știripesurse.ro.