Zeci de români, blocați pe aeroportul din Bruxelles. Zborul le-a fost anulat de trei ori, nervii sunt întinși la maximum

Zeci de români, blocați pe aeroportul din Bruxelles. Zborul le-a fost anulat de trei ori, nervii sunt întinși la maximum Aeroportul Bruxelles. Sursa foto: Brussels Airport

A fost haos pe aeroportul din Bruxelles după ce zborul spre Cluj a fost anulat și reprogramat de trei ori. Fără să primească vreo explicație din partea companiei, oamenii s-au revoltat.

Zborul spre România era programat să ajungă miercuri seara la ora 23.00, însă pasagerii au aflat abia în aeroport că zborul lor spre țară a fost anulat.

În cele din urmă, au reușit să ajungă la destinație doar vineri, după ora 12.00.

Zborul Bruxelles-Cluj, anulat de trei ori în două zile

În timp ce unii dintre pasagerii afectați de anularea zborului spre Cluj au mers să-și caute cazare, alții nu au avut altă soluție decât să rămână în aeroport 37 de ore.

Ne puteți urmări și pe Google News

Printre cei afectați s-a aflat și europarlamentarul Daniel Buda, menționând că compania aeriană care a operat zborul de la Bruxelles, își bate joc de toți pasagerii săi.

În plus, liberalul a anunțat că grupul său va iniția o dezbatere în Parlamentul European pe această temă, considerând că situația devine din ce în ce mai inacceptabilă, mai ales în perioada verii și a concediilor.

Daniel Buda

Daniel Buda. Sursa foto: EVZ

Companiile aeriene, acuzate că își bat joc de oameni

Daniel Buda a subliniat că, în afara întârzierilor ocazionale de pe Bruxelles, consideră comportamentul companiei Wizz Air drept inadmisibil.

Liberalul a afirmat că aceasta este o bătaie de joc la adresa cetățenilor europeni, nu doar a celor din România sau Cluj, deoarece compania nu face altceva decât să anuleze zborurile.

Wizz Air

Wizz Air. Sursa foto: EVZ

„Voi lua împreună cu colegii mei decizia de a provoca o dezbatere în PE și a sesiza Comisia Europeană cu privire la aceste aspecte. Companiile aeriene își bat joc de cetățenii care le plătesc salariile.

Erau oameni care de trei-patru zile stăteau în Bruxelles și nu aveau de mâncare. E inadmisibil! Companiile nu dau nici măcar un sms! Companiile aeriene își bat joc de oameni, ori ele trebuie să plătească. Nu pot avea doar profituri și să-și bată joc de oameni”, a explicat acesta pentru știripesurse.ro.

Revista presei