Whatsapp a adus modificări aplicației de mesagerie. De acum, poți face ca mesajele tale să dispară mult mai ușor. De asemenea, poți seta ce mesaje să dispară din conversațiile actuale sau din cele noi.
Modificarea anunțată de Whatsapp înseamnă că vă puteți șterge cu ușurință mesajele din istoric în mod automat. Acest lucru va funcționa în chat-urile pe care le aveți deja, precum și în conversațiile noi pe care le creați.
Actualizarea a fost anunțată într-o postare pe Twitter, unde WhatsApp a scris: „Setarea mesajelor care dispar a devenit mai ușoară!”. Înainte, trebuia să activezi Disappearing Messages pentru conversațiile individuale din aplicație. Dar acum este posibil să le ștergi pe toate cu ușurință. Astfel, vei seta ce mesaje text să fie anulate automat după o anumită perioadă de timp. Poți alege fie 24 de ore, șapte zile sau 90 de zile. Orice mesaj nou din acele chat-uri se va șterge după perioada de timp stabilită.
Ce trebuie să știi despre această modificare
Totuși, există câteva lucruri pe care trebuie să le știi înainte de a activa funcția. Mesajele tale vechi nu vor fi șterse. Doar cele pe care le-ai trimis după ce ai activat funcția. În același timp, cealaltă persoană ar putea încă salva copii ale textelor tale.
Nu există nicio modalitate de a garanta 100% că cineva nu salvează imaginile de ecran sau jurnalele de mesaje în altă parte. Așadar, dacă sunteți nervos și vreți să trimiteți un mesaj text pe care ulterior să îl ștergeți, luați în considerare în primul rând să nu îl trimiteți.
Cum să activați mesajele care dispar pe WhatsApp
Mai întâi deschide o conversație WhatsApp cu oricine dorești. Apoi atinge numele contactului și apasă unde scrie Disappearing Messages, apoi alegeți Continuare. Ulterior, trebuie să selectezi perioada de timp. Mai rămâne doar să alegi în ce chaturi vrei să activezi funcția. Atinge bifa și apoi selectează Terminat, potrivit The Sun.
Aplicația a fost creată de WhatsApp Inc. în Mountain View, California, și a fost achiziționată în februarie 2014 de Facebook Inc. pentru aproximativ 19 miliarde de dolari. A devenit cea mai folosită aplicație de mesagerie instant din lume până în anul 2015, și era folosită de peste 1,5 miliarde de utilizatori din toată lumea, conform statisticilor din februarie