Cu inteligența artificială la cumpărături. Experiment pe clienți

Cu inteligența artificială la cumpărături. Experiment pe clienți Sursa foto Dreamstime

În efortul de a îmbunătăți experiențele de cumpărături ale clienților săi, Walmart a dezvăluit planurile de a aprofunda și mai mult domeniul inteligenței artificiale și al dronelor.

Cel mai mare retailer, Walmart, a dezvăluit, în timpul discursului de marți, în cadrul târgului CES din Las Vegas, că va aduce livrările cu drone la încă 1,8 milioane de locuințe din zona metropolitană Dallas-Fort Worth în cursul acestui an.

Walmart, livrări cu dronele

Walmart a realizat deja 20.000 de livrări cu dronele în șapte state, astfel că tehnologia nu este nouă pentru companie. Cu toate acestea, directorii consideră că această extindere indică o creștere a eficienței și a cererii.

Executivii de la Walmart au susținut că niciun alt concurent nu a atins acest nivel de concentrare a dronelor în locuințe într-o zonă metropolitană majoră.

Ne puteți urmări și pe Google News
Walmart

Walmart experimentează cu inteligența artificială pentru a îmbunătăți experiențele de cumpărături ale clienților săi. Sursa foto Arhiva EVZ

Cum se folosește de inteligența artificială

Un instrument de căutare generativă cu inteligență artificială pentru utilizatorii de iOS, care recomandă produse adecvate pentru interogările clienților, de la petreceri de vizionare a meciurilor de fotbal până la petreceri de nuntă, a fost prezentat de Walmart ca fiind unul dintre cele mai recente progrese în tehnologia AI.

Alături de o platformă beta care le permite utilizatorilor să creeze ținute în mod virtual și să primească feedback de la prieteni, compania a oferit, de asemenea, o privire de ansamblu asupra „InHome Replenishment”, care folosește AI pentru a învăța obiceiurile de cumpărături ale clienților și pentru a-i menține aprovizionați cu alimentele preferate.

Inteligența artificială

Walmart experimentează cu inteligența artificială pentru a îmbunătăți experiențele de cumpărături ale clienților săi. Sursa Foto: Pixabay

Walmart a mai introdus o abordare inedită

Pe de altă parte, Sam's Club, filiala Walmart, a introdus o abordare inedită în ceea ce privește controlul la casa de marcat, care include auto-checkout, tehnologia „scan and go” și casele de marcat tradiționale cu personal. Camerele amplasate la ieșirea din magazin fotografiază articolele din coșurile clienților pentru a verifica achizițiile, eficientizând totul astfel încât clienții să nu se mai oprească la casierie pentru a arăta bonul.

Potrivit directorului general al Sam's Club, Chris Nicholas, această tehnologie a camerelor este instalată în prezent în zece „cluburi” și va fi adăugată în altele în cursul acestui an, potrivit abcnews.