Dezastru „Vlad” la ProTv - când copiatorii n-au talent

Dezastru „Vlad” la ProTv - când copiatorii n-au talent

Anunțat cu surle și trâmbițe, marele pariu al ProTV din această primăvară, serialul Vlad pare că nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor pe care le-au avut românii din fața televizoarelor.

Comunicat inițial ca un serial 100% românesc, Vlad este de fapt o producție realizată după licența turcească a serialului Ezel, serial difuzat în 2010 de Kanal D, fapt remarcat imediat și de cei care l-au vizionat în varianta originală.   

“Film făcut după serialul turcesc Ezel care a fost difuza pe Kanal D. Mare petrecere la lansare și mare tam tam. Practic e filmul turcesc tradus și jucat de actori români”.

„Pe bune?!?? Este 1 la 1 cu Ezel. Pănă și replicile sunt aproape identice. Maxim 2, 3 cuvinte reinterpretate ca să nu sune identic cu traducerea din turcă. C’mon! Ma așteptam de la Aneta 1 la așa ceva. Dar de la voi...niciodată! M-ați dezamăgit. Știu deja tot filmul și ce urmează să spună când și unde și cine. Păcat de banii investiți!”.

„Identic Ezel! Absolut nimic în plus și nici în minus: înscenarea, mama oarbă, tatăl tâmplar, trădarea , cazinourile...absolut tot! Românii chiar ca nu au pic de imaginație si creativitate!”.

„E copiat identic dupa Ezel și gata, cei care nu sunteți convinsi uitați-vă la primul episod Ezel și vă veți convinge” – sunt câteva din zecile de comentarii apărute pe pagina serialului.

O reacție neașteptată a venit și din partea scenaristului Eugen Patriche (a scris scenarii pentru Abracadabra, Numai Iubirea, Pacatele Evei, Daria, iubirea mea, Lacrimi de iubire etc). “Cu ani în urmă speram că meseria de scenarist se va dezvolta în România, că vor apărea producţii care să ne ajute să ocupăm un loc important pe piaţă dar ...n-a fost să fie. Păcat...”, a declarat acesta pe pagina sa de Facebook.

„Vlad” nu pare a fi prea convingător nici la nivel de cifre. Surse din piață spun că investițiile în acest produs au fost enorme, undeva la peste 200.000 de Euro/episod, iar ProTV-ul se aștepta la mult peste 24 procente din cota de piață pentru a justifica costurile.

Cel mai mare semnal de alarmă în toată această poveste e faptul că Pro TV nu mai poate livra tot ce promite. Lansariile producțiilor din ultima perioadă („Ferma”, „Supraviețuitorul”, „Gospodar fără pereche” etc) au fost mult sub nivelul cu care acesta și-a obișnuit publicul. Forța brandului la nivel de entertainment este susținută în prezent de show-uri cu vechime, vezi “Vocea României” sau Românii au Talent”. La nivel de ficțiune vorbim tot de un produs cu vechime, căci în afară de „Las Fierbinți”  niciun alt serial nu a avut succesul scontat. 

Ce se va întâmpla când acestea vor ajunge la final?

 

Ne puteți urmări și pe Google News