VESTE PROASTĂ pentru Facebook. Utilizatorii NU vor să se mai CONFORMEZE. Cifrele sunt în SCĂDERE
- Matei Năstase
- 8 aprilie 2016, 22:59
Userii Facebook postează tot mai puține informații despre ei. Astfel, șefii rețelei de socializare au decis să introducă tot mai multe știri dedicate companiilor sa să redistribuie clipuri video, arată un raport al The Information.
Potrivit Agerpres, care citează raportul, mesajele distribuite au scăzut cu 5.5% de la jumătatea anului 2014 până în luna iunie a anului următor, iar postările care conțin gânduri personale au cunoscut o scăzut și mai drastică, cu 21%.
De altfel, Facebook a fost conceput pentru a împărtăși acest tip de mesaje personale. Șefii rețelei de socializare au alocat deja o echipă care se ocupă de analizarea acestei situații și de identificarea unor modalități pentru creșterea distribuirii mesajelor personale pe paginile de profil ale utilizatorilor.
Totodată și facebook a avut un răspuns referitor la acest raport: ”oamenii continuă să distribuie o sumedenie de mesaje pe Facebook, nivelul total al mesajelor distribuite continuă să fie nu doar puternic, dar similar cu anii anteriori.”