Veste proastă pentru abonații Netflix. Asocierea cu Microsoft va duce la o decizie controversată

Netflix. Sursa: Arhiva EVZ

Netflix a luat această decizie după ce a pierdut abonați, iar valoarea companiei a scăzut la bursă. Cei care vor fi de acord să vizioneze și reclame, vor plăti un abonament mai mic.

Netflix a anunțat că se asociază cu Microsoft pentru a oferi clienților un plan de abonament mai ieftin, care va include și reclame. Totul după ce, în luna aprilie, acțiunile Netflix au scăzut după ce compania a raportat prima pierdere de abonați din ultimul deceniu.

Abonamente mai mici

Reprezentanții Netflix au declarat că au ales Microsoft pentru a putea introduce un „plan de abonament cu preț mai mic, susținut de reclame”.

„Microsoft are capacitatea dovedită de a susține toate nevoile noastre de publicitate în timp ce lucrăm împreună pentru a construi o nouă ofertă susținută de reclame. Mai important, Microsoft a oferit flexibilitatea de a inova de-a lungul timpului, atât din punct de vedere tehnologic, cât și din punct de vedere al vânzărilor. În plus poate oferi și protecție puternică a confidențialității membrilor noștri”, a declarat directorul operațional al Netflix, Greg Peters, într-un comunicat de presă, citat de bbc.com.

Mikhail Parakhin, președintele pentru experiențe web al Microsoft, a declarat că, în curând, clienții vor avea la dispoziție mai multe opțiuni pentru a accesa conținutul premiat al Netflix.

„Agenții de marketing Microsoft vor avea acces la audiența Netflix și la inventarul de televizoare premium conectate. Toate reclamele difuzate pe Netflix vor fi disponibile exclusiv prin intermediul platformei Microsoft”, a spus el.

Netflix pierde clienți

Netflix încearcă să renegocieze acordurile pe care le are cu marile companii de divertisment, astfel încât să poată afișa reclame ca parte a serviciului său. Compania ar fi purtat discuții cu Warner Bros., Universal și Sony Pictures Television.

În aprilie, acțiunile companiei au scăzut cu mai bine de o treime după ce a fost dezvăluită o scădere bruscă a numărului de abonați, pentru prima dată în ultimul deceniu. Valorea companiei Netflix la bursă a scăzut cu peste 50 de miliarde de dolari. Luna trecută, firma a anunțat că va concedia 300 de angajați.