Un pacient octogenar a murit, în timp ce încerca să fugă din spital. Acesta era bunicul directorului medical al unității sanitare

Un pacient octogenar a murit, în timp ce încerca să fugă din spital. Acesta era bunicul directorului medical al unității sanitare Urgențe. Sursa foto: Spotmatik | Dreamstime.com

Un pacient octogenar a încercat să fugă dintr-un spital din Botoșani, însă a fost găsit mort la parterul unității sanitare. Acesta era chiar bunicul directorului medical al unităţii sanitare.

Un pacient octogenar, internat în secţia Medicală I, din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă „Mavromati” din Botoșani, a reușit să fugă din salon când asistentele nu erau atente.

După o perioadă destul de lungă, angajaţii secţiei au realizat că bătrânul lipsea și au început să-l caute, dar a fost prea târziu. Pacientul a fost găsit mort la parterul unităţii sanitare. Medicii au încercat să-l resusciteze, dar fără rezultat. Acesta era chiar bunicul directorului medical al unităţii sanitare.

O altă problemă a acestui spital este că are prea puțin personal și că este lipsit de empatie, potrivit unor pacienți.

Ne puteți urmări și pe Google News

Pacientă ignorată de asistente

În urma cu câteva zile, o pacientă internată pe aceeaşi secţie a sunat la 112 din cauza unei colege de salon. Cealaltă pacientă suferea şi de o serie de afecţiuni psihice și devenise agresive. Aceasta a încercat să ceară ajutorul asistentelor, dar nu a primit un răspuns.

După ce a văzut că nimeni nu o bagă în seamă și că nu intră în salon pentru a o calma pe femeia agresivă, pacienta a sunat la 112. „Apelanta a fost îndrumată să se adreseze personalului medical din secţie”, a precizat un dispecer din cadrul serviciului de urgenţă.

După acest incident, Doina Caba, managerul SJU „Mavromati” a recunoscut că atitudinea unora dintre angajați lasă de dorit și că va lua măsuri în această privință. Aceasta a mai spus că nu este pentru prima dată când pacienții se plâng de comportamentul asistentelor.

„Una dintre cele mai mari sesizate probleme este legată strict de partea de comunicare. Aici cred că personalul de la Spitalul Județean mai are încă mult de lucru. Aici vorbim şi de modul cum se adresează, dar și cum dă informații pacientului sau aparținătorului”, a precizat economista Doina Caba, managerul SJU „Mavromati”, potrivit monitorulbt.ro.