CNAIR a anunțat că traficul pe Autostrada Soarelui va fi închis 4 nopți. Șoferii pot ajunge la destinație pe alte rute. Vor fi lucrări pe sensul București – Constanța.
Autostrada Soarelui va fi închisă pe sensul București – Constanța. Șoferii nu vor mai putea circula patru nopți, în intervalul luni - joi.
Pentru execuția lucrărilor de montare eșafodaje la pasajul care supratraversează A2, la kilometrul 13, se va închide traficul rutier, pe sensul București – Constanța, astfel:
- 09.05.2022 - ora 22:00 - 10.05.2022 - ora 05:00
- 10.05.2022 - ora 22:00 - 11.05.2022 - ora 05:00
- 11.05.2022 - ora 22:00 - 12.05.2022 - ora 05:00
- 12.05.2022 - ora 22:00 - 13.05.2022 - ora 05:00.
CNAIR informează că, pe perioada lucrărilor, circulația va fi deviată pe categorii de vehicule după cum urmează:
Pentru autovehiculele cu MTMA > 7,5 tone pe ruta:
• A2, km. 35+500, nod rutier Fundulea - DJ 402, Fundulea - DN 3 - Centura București
Pentru autovehiculele cu MTMA < 7,5 tone pe rutele:
• A2, km. 22+000 - DJ 100, Brănești - DN 3 - Centura București
• A2, km. 15+000 - DJ 301, Cernica - Centura București.
Ziua, în intervalul orar 5.00 - 22.00, pe ambele căi ale autostrăzii va fi restricționată banda de urgentă, semnalizarea temporară indicând „Lucrări pe banda de urgență".
Trafic restricționat și la viaductul Valea Poștei de pe DN7
În zona lucrărilor de întreținere periodică la viaductul Valea Poștei de pe DN7, km 198+136, circulația rutieră se desfășoară alternativ, pe un sens, dirijată cu semafoare, până pe data de 15 iunie 2022.
Această restricție de circulație provoacă timpi de așteptare crescuți în zona lucrărilor și rugăm conducătorii auto să respecte semnalizările rutiere instituite temporar.
Menționăm că podul nu prezintă defecte structurale, dar degradările accentuate ale părții carosabile au impus demararea urgentă a unor lucrări de întreținere periodică. Acestea constau în reimpermeabilizarea căii de rulare, a trotuarelor și a tuturor suprafețelor expuse fenomenului carbonatării.
Astfel, se execută o nouă hidroizolație, se refac straturile asfaltice, se înlocuiesc dispozitivele de acoperire rosturi de dilatație, se realizează întreținere cu mortare speciale și la final se aplică un strat de protecție anticorozivă.