Utilizatorii TikTok vor putea posta clipuri cu o lungime de până la o oră. După ce a crescut deja de mai multe ori limita de timp a clipurilor pe care le acomodează, aplicația testează acum postarea filmărilor care au o lungime de până la 60 de minute.
Creatorii de conţinut care vând abonamente deja pot posta clipuri de 20 de minute, iar un număr limitat dintre utilizatori pot chiar posta filmări lungi de 30 de minute.
Surprize pentru utilizatorii Tik Tok
Clipurile scurte au fost poarta de intrare pe piaţa platformelor de video, migrând, treptat, către filmări mai lungi care oferă mai multe oportunităţi de monetizare. Limita de 60 de minute ar putea facilita postarea episoadelor întregi pentru producătorii sau platformele de streaming care vor dori să-şi promoveze un nou serial sau film, potrivit News.
Tik Tok a făcut și alte actualizări
TikTok a actualizat și sistemele de revizuire a conţinutului, pentru a încorpora mai eficient gradul de risc al unui videoclip (pe baza tipului de încălcare potenţială) şi audienţa aşteptată (pe baza conturilor urmărite), pentru a determina dacă conţinutul respectiv va fi eliminat, trimis pentru a fi revizuit de către un specialist sau dacă trebuie luată o altă decizie.
Platforma ia măsuri precum funcţiile care au restricţii de vârstă, marcarea conţinutului neeligibil pentru recomandare şi sistemul de organizare a conţinutului pe baza maturităţii (Content Levels), pentru a reduce conţinutul nepotrivit prin limitarea persoanelor care pot crea sau urmări anumite tipuri de conţinut.
O nouă politică
Platforma chineză aplică noua politică privind dezinformarea asupra schimbărilor climatice, ce are ca scop eliminarea informaţiilor false, care neagă date ştiinţifice cunoscute, cum ar fi conţinutul care contestă existenţa schimbărilor climatice sau factorii care contribuie la aceasta.
„Similar cu alte politici referitoare la dezinformare, TikTok a început să lucreze cu parteneri independenţi de fact-checking prin care se asigură de acurateţea conţinutului. În plus, platforma a introdus şi un nou instrument de căutare care îi redirecţionează pe cei care caută conţinut legat de schimbările climatice către informaţii oficiale”, se arată în comunicatul companiei.