Test auto pe cea mai nouă arteră din Capitală. Pistele de biciclete au ajuns deja loc de parcare. VIDEO
- Antoaneta Etves
- 13 ianuarie 2014, 18:58
Bulevardul arată foarte bine, singura problemă fiind semafoarele. Sunt vreo 10-11 în 2 km, ceea ce e presupun cea mai mare densitate pe un bulevard în București. Se mai poate lucra și la sincronizare, scrie un bucureștean care a testat noul drum și a filmat cum a parcurs primiul tronson al noului bulevard Uranus.
Circulația rutieră pe traseul Buzești-Berzei-Vasile Pârvan, în lungime de doi kilometri, a fost redeschisă, duminică, în prezența primarului general Sorin Oprescu. Astfel, a fost inaugurat primul tronson al Bulevardului Uranus. <iframe src="//www.youtube.com/embed/sI--U93n_6A" width="560" frameborder="0" height="315"></iframe>
Cert este că nu a trecut decât o zi, și cei care au avut treabă prin zonă și-au parcat mașinile pe unde au apucat, chiar și pe pista destinată bicicliștilor- distrugând stâlpișorii care delimitau benzile pentru mașini de pista pentru biciclete, potrivit unor imagini postate pe www.skyscrapercity.com. "Continuăm cu lărgirea podului Hașdeu, trecerea pe sub dealul Parlamentului și intratul pe strada Uranus până la intersecția Rahovei cu Tudor Vladimirescu. Tudor Vladimirescu este reglementat și, în același timp, revizuit și terminat. Iar de-acolo ne vom îndrepta către Gara Progresul pentru ieșirea din București, în așa fel încât într-un timp scurt se poate parcurge de la nord la sud Bucureștiul. Este o alternativă la Calea Victoriei, la bulevardul Lascăr Catargiu, la bulevardul Magheru", a spus primarul general. Acesta a explicat că transportul în comun pe această arteră va asigura un flux de 12.000 de călători pe zi. "Sunt cinci linii de tramvai, șase lunii de autobuze. Când vom avea și tunelul de trecere pe sub Parlament, fără să deranjăm Catedrala și Parlamentul, și vom ieși în Uranus, practic nordul spre sud va fi asigurat. În felul acesta, circulația va fi puțin mai rară pe bulevardul Magheru", a spus el. De asemenea, primarul a spus că Hala Matache va fi reconstruită "după forma și volumul pe care l-a avut în ani 1930", în cadrul unui parteneriat public-privat și va fi amplasată în zona inițială. Potrivit reprezentanților Municipalității, bugetul lucrărilor pentru Buzești-Berzei-Vasile Pârvan este de 130 de milioane de lei. Etapa a II-a, Vasile Pârvan — George Coșbuc, se află în faza de avizare a planului urbanistic zonal și mai are nevoie de un alt aviz pentru subtraversarea Palatului Parlamentului. Întregul proiect are trei etape — Piața Victoriei-Vasile Pârvan (finalizată); Vasile Pârvan-George Coșbuc; George Coșbuc-Gara Progresul — și ar trebui să fie încheiat până la finalul lui 2015.