T-Mobile, acord de 350 de milioane de dolari pentru a scăpa de acuzații. Peste 76 de milioane de clienți au avut probleme
- Emma Cristescu
- 25 iulie 2022, 23:11
T-Mobile a fost de acord să plătească 350 de milioane de dolari pentru a soluționa mai multe procese colective. Zeci de milioane de utilizatori nu au fost mulțumiți de securitatea datelor, iar compania a fost nevoită să apeleze la niște măsuri drastice.
T-Mobile acceptă să plătească 350 de milioane de dolari pentru a soluționa mai multe procese colective în urma unei încălcări a securității datelor, dezvăluită anul trecut, care a afectat zeci de milioane de persoane.
În cadrul acordului propus, anunțat vineri, T-Mobile a fost de acord și să plătească 150 de milioane de dolari în plus pentru securitate cibernetică până la sfârșitul anului 2023. Documentele judiciare care descriu acordul propus au fost depuse la Tribunalul Districtual al SUA pentru Districtul de Vest din Missouri.
Peste 76 de milioane de rezidenți din SUA au avut parte de probleme după încălcarea securității. În timpul dezvăluirilor sale inițiale legate de încălcarea securității, T-Mobile a declarat că un hacker a furat informații despre aproximativ 53 de milioane de clienți actuali, foști sau potențiali. În urmă cu un an, Vice a raportat afirmații făcute pe un forum online care vindea date despre clienții T-Mobile.
Cele 350 de milioane de dolari ale T-Mobile se vor duce către membrii grupului, dar și către alte taxe.
Ce va face T-Mobile
„Clienții sunt pe primul loc în tot ceea ce facem, iar protejarea informațiilor lor este o prioritate absolută”, a declarat T-Mobile într-o declarație publicată vineri pe site-ul său.„ Ca orice companie, nu suntem imuni la aceste atacuri criminale. Eforturile noastre de a ne proteja împotriva lor continuă, iar în ultimul an am dublat programul nostru extins de securitate cibernetică.”
Compania a adăugat că a creat un „birou de transformare a securității cibernetice” care se subordonează directorului general Mike Sievert și a angajat firma de securitate cibernetică Mandiant, precum și firmele de consultanță Accenture și KPMG „pentru a concepe strategii și a executa planuri” pentru a salva datele clienților.
T-Mobile consideră că lucrurile se vor rezolva până în decembrie, dar a luat în calcul și o întârziere. Responsabilii au declarat că vor face orice pentru a păstra în siguranță datele clienților pe viitor, potrivit CNN.