Walmart și Post Consumer Brands au fost criticate de rapperii Snoop Dogg și Master P pentru că ar fi colaborat pentru a nu le expune cerealele recent lansate pe rafturile magazinelor.
Walmart a fost acuzată de conivență cu Post Consumer Brands într-o declarație publicată miercuri de avocatul rapperilor, Snoop Dogg și Master P, Ben Crump.
Snoop Dogg și Master P acuză că magazinele le-au păstrat cerealele în depozit
Cele două întreprinderi s-au abținut în mod intenționat de la a pune cerealele rapperilor pe rafturile Walmart și, în schimb, le-au păstrat în depozite, potrivit declarației lui Crump de marți.
În plus, plângerea a precizat că cerealele au fost vândute cu o reducere foarte mare în departamentele de lichidare și departamentele pentru copii ale Walmart.
Compania alimentară a rapperilor, Broadus Foods, a anunțat că dă în judecată Walmart și Post Consumer Brands pentru „acțiunile lor diabolice”, deoarece nu a putut suporta „afacerile lor necinstite”.
„Acțiunile întreprinse de Post Foods și Walmart demonstrează disprețul cinic și exploatarea antreprenorilor minoritari în lumea afacerilor”, a declarat Crump în comunicatul de presă.
Răspunsul Walmart pentru cei doi rapperi
Conform documentelor depuse, Snoop Dogg și Master P au fondat Broadus Foods în 2022. Aceasta ar urma să producă ulterior „Snoop Cereal”. Pentru a ajuta la introducerea cerealelor în unități de vânzare cu amănuntul precum Walmart, cei doi au abordat ulterior Post Consumer Brands.
Walmart a promis într-o declarație pentru Billboard că va „răspunde în mod corespunzător cu instanța de judecată, odată ce vom fi notificați cu plângerea”.
„Walmart prețuiește relațiile cu furnizorii noștri și avem o istorie solidă de susținere a antreprenorilor”, a declarat un purtător de cuvânt.
„Mulți factori afectează vânzările unui anumit produs, inclusiv cererea consumatorilor, sezonalitatea și prețul, pentru a numi doar câțiva”.
Cerealele lui Snoop Dogg nu au fost îndrăgite de consumatori
Am „făcut investiții substanțiale” în parteneriatul nostru cu Broadus Foods, a declarat un purtător de cuvânt al Post Consumer Brands pentru Billboard.
„Am fost la fel de dezamăgiți de faptul că cererea din partea consumatorilor nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor”, a continuat ea.
O solicitare de comentarii, în afara orelor de program, nu a primit un răspuns imediat din partea reprezentanților lui Crump, Walmart sau Post Consumer Brands, potrivit businessinsider.com.