Show-ul SuperStar pierde teren în fața turcilor de la Kanal D. Șefii Pro TV sunt în alertă maximă

Show-ul SuperStar, difuzat de Pro TV pierde audiență de la o săptămână la alta, iar cifrele nu arată deloc bine pentru postul din Pache Protopopescu.

Ultima ediție a SuperStar s-a plasat pe locul doi, în spatele producției „Doctorul Minune”, difuzată de Kanal D, la nivel național. Pro TV a depășit Kanal D în mediul urban şi pe segmentul comercial, unde a ocupat primul loc, după cum relatează paginademedia.ro.

Pro TV şi Kanal D au avut audiențe apropiate pe intervalul de intersecţie SuperStar - Doctorul Minune, până la ora 22:30. Producţia postului Dogan a avut cifre constante de la o săptămâna la alta, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut.

Cele două posturi de televiziune rivale și-au disputat aproape fiecare telespectator la nivel național. Cele două posturi au mers cap la cap și au fost aproape la egalitate, însă postul turcilor de la Dogan a încheiat cu un mic avans la niel național.

Show-ul Antena 1, X-Factor, nu a contat aproape deloc în această confruntare, clasându-se pe locul 3 în topul audienţelor. Iar diferenţa faţă de principalele rivale, care și-au disputant primele două locuri a fost considerabilă.

Astfel, SuperStar a fost urmărit de 1.011.000 de telespectatori clasându-se pe locul doi, în vreme ce Kanal D a atras 1.015.000 de persoane pe minut. Mult în spate, Antena 1 a adunat pe intervalul SuperStar o medie de 740.000 de telespectatori.

Pro Tv a condus în mediul urban

În mediul urban, Pro TV a câştigat a atras un public ceva mai numeros, mai ales când serialul turcesc de pe Kanal D a ajuns la final. Pe intervalul SuperStar, Kanal D s-a clasat pe doi cu o medie de 480.000 de persoane. Locul trei, pe acelaşi interval, a fost ocupat de Antena 1. Postul Intact număra 386.000 de privitori pe minut.

Pe segmental comercial, aproape 220.000 de tineri, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, aveau televizoarele pe Pro TV, în timpul show-ului SuperStar. Pro TV s-a clasat pe primul loc și pe segmental celor cu vârste cuprinse între 21-54 de ani (cu aproape jumătate de milion de oameni).

Kanal D s-a clasat pe doi, cu 160.000 de telespectatori pe minut, iar Antena 1 a înregistrat o medie de 145.000 de oameni.