Show-ul care a ținut românii în fața televizoarelor vineri seară. Și-a spulberat concurența

Show-ul care a ținut românii în fața televizoarelor vineri seară. Și-a spulberat concurența Programe TV. Sursa foto: arhiva EVZ

Anumite posturi de televiziune din România au captivat milioane de telespectatori cu emisiunile lor, vineri seara. În fruntea clasamentului s-a aflat Pro TV, cu programul său „Românii au talent”, reușind să-și depășească detașat concurența.

Conform informațiilor furnizate de Pro TV, în momentul de maximă audiență, la ora 21:53, aproape 2.5 milioane de telespectatori urmăreau celebrul show.

Emisiunea condusă de Andra, Andi Moisescu, Mihai Bobonete și Dragoș Bucur a fost lider de audiență în toate categoriile de public.

„Românii au talent”, cel mai urmărit show vineri seara

În ceea ce privește publicul comercial al Pro TV, conform informațiilor furnizate de postul TV, în rândul publicului național cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, Pro TV a înregistrat un rating de 9.8 puncte și o cotă de piață de 31.9% cu show-ul „Românii au talent”

Ne puteți urmări și pe Google News

Aceasta înseamnă că aproximativ 650.000 de telespectatori au urmărit emisiunile canalului.

Romanii au talent

Sursa foto: Arhiva EVZ

În același interval de timp, pe locul al doilea, Antena 1 a obținut un rating de 3.5 puncte și o cotă de piață de 11.4%.

Asta înseamnă că aproape 230.000 de telespectatori din aceeași grupă de vârstă au urmărit serialul „Camera 609” și un film din seria „Hobbitul”, difuzat începând cu ora 23.00.

În același timp cu „Românii au talent”, postul de televiziune Kanal D a difuzat serialul turcesc „O dragoste”, care a atins în „minutul de aur” 850.000 de telespectatori. Audiența serialului e una constantă încă de la început.

Printre cele mai urmărite posturi de televiziune s-a aflat și Prima TV cu „B.D. la munte şi la mare” şi, de la 22.30, „Actorul şi sălbaticii”.

Audiența postului, vineri, 29 martie

Pe intervalul emisiunii „Românii au talent” (20.30-00.00), în mediul urban, s-au înregistrat următoarele audiențe:

  • Pro TV - 1.060.000 de telespectatori (10,7 rtg, 29,6 share)
  • Kanal D - 430.000 (4,3 rtg, 12 share)
  • Antena 1 - 250.000 (2,5 rtg, 6,9 share)
  • Digisport - 155.000
  • Happy Channel - 150.000
  • România TV - 150.000.
Televizor

Sursa foto: Dreamstime.com

De altfel, pe publicul comercial, urban, 21-54 de ani, „Românii au talent” a strâns 390.000 de telespectatori (8,5 rating, 29% cotă de piaţă), iar pe publicul național 21-54 de ani ABCD: 635.000 de telespectatori (9,8 rating, 31,9% share), potrivit paginademedia.ro.