Show-ul care a rupt audiența anul trecut, revine la Pro TV. „Masked Singer România!” va fi prezentat de Pavel Bartoș

Show-ul care a rupt audiența anul trecut, revine la Pro TV. „Masked Singer România!” va fi prezentat de Pavel Bartoș

Al doilea sezon al show-ului „Masked Singer România!”, în care celebrități din toate domeniile de activitate vor purta măști și costume spectaculoase, va fi prezentat de cunoscutul actor Pavel Bartoș.

În acest an, emisiunea „Masked Singer România!” revine la Pro TV cu un nou sezon, mai intens, mai grandios. Mai multe vedete din România vor urca pe scena care găzduiește cele mai impresionante măști, iar Pavel Bartoș va fi amfitrionul acestui sezon și pregătește o mulțime de surprize. Celebritățile din toate domeniile își vor ascunde identitatea în spatele măștilor și costumelor spectaculoase, în show-ul care dezvăluie cel mai mare secret din istoria televiziunii.

Gazda show-ului „Masked Singer România!”, Pavel Bartoș, spune că așteaptă cu nerăbdare să fie surprins de vedetele care își vor ascunde identitatea.

„Mă simt ca James Bond! De ce? Pentru că tot timpul voi fi pus în fața neprevăzutului și a surprizei maxime, pe care trebuie să le gestionez. Pentru mine este ceva nou acest format, îmi plac începuturile de drum, îmi plac noutățile, îmi plac provocările. Masked Singer România este primul show în care prezint, dar... nu știu pe cine.

Ne puteți urmări și pe Google News

S-ar putea sub mască să fie oameni cunoscuți din muzică, din sport, din actorie, din IT, personalități marcante interne și poate internaționale, pot fi oameni pe care-i cunosc de-o viață, tocmai de aceea aștept cu nerăbdare clipa în care voi afla. Când va fi? Vom afla împreună, în curând, la PRO TV”, a spus Pavel Bartoș, conform unui comunicat de presă al Pro TV.

Primul sezon, lider de audiență și un fenomen în mediul online!

Primul sezon al show-ului Masked Singer România a fost difuzat în toamnă și a înregistrat un record, conform comunicatului Pro TV. Emisiunea a fost lider de audiență și a creat un adevărat fenomen în mediul online.

Cele opt episoade au avut o medie de 7,1 puncte de rating și 22,5% cotă de piață în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban. În mediul online, pe cea mai în vogă platformă a momentului, Tik Tok, producția a strâns aproape 1 milion de aprecieri și 110.000 de urmăritori.

Un nou sezon Masked Singer România, în curând, la PRO TV!