Celebrul buton „like” va fi eliminat din paginile publice ale vedetelor din lumea artistică, dar și a politicienilor sau a companiilor.
Facebook Inc a renunțat la butonul „Like” de pe paginile sale publice ale artiștilor, personalități publice, dar și a unor branduri, a anunțat miercuri compania de socializare.
De asemenea, aceste pagini vor avea un flux de știri dedicat în care utilizatorii pot participa la conversații, pot interacționa cu colegii și pot interacționa cu fanii, a spus compania într-o postare pe blog.
„Am decis să eliminăm butonul like și să ne concentrăm pe cei care apreciază aceste pagini pentru a le simplifica modul în care oamenii se conectează cu acestea”, a spus Facebook despre reproiectare.
Facebook a adus un nou buton
În noiembrie 2020, facebook a anunțat că a extins posibilitatea ca utilizatorii rețelei să arată ceea ce simt în legătură cu anumite postări. Pentru asta, a fost introdus un buton „grijă”, care îi ajuta pe oamenii să-și arate sprijinul. Facebook spune că speră că această reacția, care arată o față care îmbrățișează o inimă, îi ajută pe oameni să se simtă „puțin mai conectați” cu prietenii și familia în timpul pandemiei.
Un alt buton „care” va veni de data la Facebook Messenger, este o inimă care bate. Messenger are deja o reacție cardiacă non-animată. Cu toate acestea, utilizatorilor li se va oferi opțiunea de a trece la cea nouă apăsând și ținând apăsată reacția cardiacă implicită.
Aceste noi adăugiri sunt caracteristici mici în comparație cu problemele mult mai mari cu care se confruntă Facebook în prezent. Gigantul tehnologic a anunțat că va începe să adauge mesaje anti-dezinformare în fluxurile de știri ale persoanelor care împărtășesc articole care conțin informații false referitoare la COVID-19.
Datorită pandemiei, Facebook a cunoscut o creștere semnificativă a utilizării în întreaga lume, deoarece mulți oameni rămân în interior și practică distanțarea socială. Deși utilizarea Facebook a crescut, compania a subliniat la sfârșitul lunii martie că este afectată financiar din cauza scăderii cheltuielilor publicitare digitale.