În România există anumite poziții de muncă care beneficiază de salarii atractive. Persoanele angajate pe aceste poziții pot câștiga lunar între 1.000 și 1.400 de euro, pe lângă alte beneficii extrasalariale.
Este vorba despre angajații pe poziţia de tehnician data center câştigă un salariu între 1.000 şi 1.400 de euro net pe lună, după cum arată datele de la platforma de recrutare online bestjobs.
Salariu de până la 1.400 de euro lunar pentru poziția de tehnician data center
„Un tehnician data center este responsabil pentru gestionarea, întreţinerea şi monitorizarea infrastructurii unui centru de date. Acesta asigură funcţionarea continuă a echipamentelor, inclusiv servere, routere şi sisteme de răcire, pentru a menţine disponibilitatea serviciilor”, a declarat Ana Vişian, marketing manager, bestjobs.
Persoana care ocupă această poziție are responsabilitatea de a efectua remedieri la nivelul hardware-ului și software-ului în caz de defecțiuni sau amenințări la securitate. Totul cu respectarea normele de siguranță și procedurile specificate de companie.
De asemenea, poate colabora cu echipele de suport tehnic și cu clienții pentru a soluționa problemele și a asigura integritatea datelor.
Printre beneficiile suplimentare și bonusurile specifice pe care le primesc angajații de pe această poziție se numără: abonament la o clinică medicală privată și prime de sărbători. Dar și vouchere pentru vacanțe și oportunități de formare specializată.
La momentul actual, platforma bestjobs dispune de 698 de posturi vacante pentru funcția de tehnician data center, dintr-un total de 35.000 de anunțuri de angajare active. Majoritatea acestor anunțuri de angajare sunt disponibile în București, Ilfov și Timiș.
Salarii de 2.000 de euro pe lună
Salarii mari sunt și în marketing. Un profesionist în funcția de manager de marketing obișnuiește să câștige lunar în medie între 1.800 și 2.500 de euro. Detaliile specifice ale postului pot varia în funcție de dimensiunea și specificul companiei la care lucrează.
În general, responsabilitățile includ dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru a promova produsele sau serviciile companiei. Dar și pentru atragerea de clienți noi și menținerea loialității clienților existenți.
Pentru a accesa o astfel de poziție în cadrul unei mari companii, este necesar să deții o viziune strategică. Precum și să fii capabil să te adaptezi rapid la schimbările din piață.
De asemenea, candidatul trebuie să fie familiarizat cu principiile de marketing, segmentarea publicului și tehnici de vânzare.