REZULTATE. Primele efecte ale campaniei de îmbunătăţire a imaginii României în Italia, organizată de Ministerul Afacerilor Externe (MAE), se văd deja la nivel înalt.
Ministrul Lazăr Comănescu a spus ieri că a fost felicitat de oficiali şi de oameni de afaceri italieni, care au apreciat iniţiativa autorităţilor române. „Cu siguranţă a fost o reuşită. Astfel de iniţiative ar trebui repetate“, a afirmat ministrul. Drept mulţumire pentru acest succes, oficialul i-a premiat pe cei care au ajutat la realizarea proiectului. Printre aceştia, s-a numărat şi „Evenimentul zilei“, în calitate de partener media. Campania cu sloganul „Romania: un mondo da scoprire“ („România: o lume de descoperit“) a costat circa 750.000 de euro, aproape jumătate din sumă provenind de la sponsori. Proiectul a inclus câteva manifestări de stradă în mari oraşe italiene, precum şi întâlniri cu reprezentanţi ai mediului academic şi jurnalistic.