Robotul care poate clona vocile vedetelor. Brombler, afacerea românească ce dezvoltă o soluție revoluționară. Video

Robotul care poate clona vocile vedetelor. Brombler, afacerea românească ce dezvoltă o soluție revoluționară. Video podcast. Sursă foto: Youtube

Fie că suntem conștienți sau nu, digitalizarea a transformat fiecare aspect al vieții noastre. De asemenea, va continua să aibă un impact din ce în ce mai important. O firmă românească, Brombler, și-a propus să schimbe regulile la nivelul industriei de telecomunicații. Mai multe detalii despre afacere au fost dezbătute în cadrul noii ediții a podcastului „Picătura de business”, moderată de  Sorin Andreiana, redactor-șef al Revistei Capital. Acesta l-a avut ca invitat pe Traian Titirișcă, partener al firmei Brombler.

Compania vine cu o soluție care promite să revoluționeze industria de telecomunicații. Aceștia au dezvoltat un robot conversațional inteligent de tip IVR. Robotul are în componența sa module de inteligență artificială, precum „speech-to-text” sau „text-to-speech”. Potrivit datelor, o astfel de soluție poate poate face munca de 5 zile a unui lucrător full-time în doar câteva ore, conform Infofinanciar .

 Robot conversațional inteligent

Robotul conversațional al Brombler ar putea ajuta la sistematizarea și digitalizarea anumitor operațiuni în cadrul unor companii. De asemenea, reprezintă un ajutor uriaș pentru clienți.

Ne puteți urmări și pe Google News

„Este un robot ce poate susține o conversație inteligentă cu un om care are anumite nevoi. De exemplu, un om care sună la o clinică medicală. Îi răspunde robotul, care poate fi conectat la o bază de date informaționale. În funcție de ce problemă ai tu, de exemplu, domnule, mi-am rupt, piciorul. Îți adresează niște întrebări. El este în stare să spună un diagnostic la prima vedere doar în ideea de a te direcționa mai departe la specialist. Îți poate face și o programare sau îți recomandă un interval orar” a spus Traian Titirișcă.

Soluția este implementată din luna aprilie și activează în mai multe domenii, de la financiar la vânzări. Cel mai mare client la momentul de față, un furnizor de servicii publice de apă și canal, are un volum mediu de 25.000 de apeluri pe lună. „Este un robot ce face 7.000 de convorbiri automate instant, care se întâmplă pe mai multe linii, într-o singură zi” a spus reprezentantul Brombler.

În unele cazuri, angajații care lucrau pe partea de call center au beneficiat de reconversie profesională în interiorul firmelor ce folosesc robotul. „Practic, acest robot nu vine să înlocuiască resursa umană, ci vine să îmbunătățească sistemul” a adăugat Traian.

Posibilitate de clonare a vocii

Robotul vine cu multe funcții care pot fi folositoare companiilor. Soluția poate vorbi în peste 20 de limbi de circulație internațională. De asemenea, deține minim 4-5 voci pentru fiecare limbă. În plus, sistemul are posibilitatea de a clona voci. Se poate adresa clienților, dacă este cazul, cu vocea secretarei, a proprietarului sau chiar a unei persoane cunoscute care reprezintă imaginea brandului respectiv. De exemplu, Dedeman poate folosi vocea Simonei Halep, endorser-ul brandului, în interacțiunile cu clienții.

Soluția se diferențiază de altele dezvoltate pe piață pentru că este 100% românească și firma care o produce are expertiză în zona de telecomunicații. „Toată soluția cap coadă este dezvoltată de către noi. Suntem proprietari pe toată tehnologia. Eu sunt partenerul lui Edward. Eu sunt pe partea comercială, iar el este un IT-ist absolut genial. Lucrează de 20 de ani în zona aceasta de dezvoltare, are multe produse în special în zona asta de telecomunicații. Practic, acest robot a venit ca o nevoie a pieței, din ce a observat el cu clienții lui, apoi ca un trend la nivel mondial. Vrem sau nu, digitalizarea va veni peste noi. Trebuie să vedem cum o folosim în mod inteligent” a explicat Traian.

Prețul face diferența

În cazul Brombler, toată tehnologia este dezvoltată in-house. Astfel, costul serviciilor oferite clienților poate fi unul de trei ori mai mic decât standardul de pe piață, care în momentul de față este de 1 leu pe minut de conversație. La momentul de față, sistemul aduce companiei câștiguri de 10.000 de euro pe lună, iar previziunile pe mai departe sunt pozitive.

Revista presei