Răzbunare costisitoare pentru gazdă. Chiriașii au lăsat robinetele și gazul deschise timp de 25 de zile. De ce şi-au făcut singuri dreptate

Sursa foto: Arhiva EVZ

Un proprietar a rămas cu pagube destul de mari după ce chiriașii au aflat că nu mai pot să îşi anuleze rezervarea. Gestul lor a umflat facturile la apă, gaze şi curent electric.

Un proprietar s-a trezit cu o factură de 1.570 de dolari, după ce un cuplu s-a răzbunat pe el, pe motiv că nu a putut să își anuleze rezervarea. Cei doi chiriași au călătorit din China în Coreea de Sud, pentru o excursie de 25 de zile și și-au făcut o rezervare la o vilă din Seul.

Gazda și-a dat seama că e o problemă abia după ce cei doi au plecat, iar compania de gaze l-a contactat în legătură cu o creștere semnificativă a consumului, temându-se că ar putea exista o scurgere.

Au plecat în excursie pentru a pedepsi gazda

Potrivit rapoartelor, problemele au apărut după ce cuplul și-a rezervat șederea la Airbnb. Iar nemulțumirile celor doi au apărut după ce au descoperit că, deși vila se află în Seul, aceasta este situată într-o suburbie exterioară a capitalei, nu în centrul orașului, cum au crezut.

La momentul constatării, plătiseră integral pentru sejurul lor de trei săptămâni și jumătate, așa că au decis să-și facă singuri dreptate.

Ajunși în Seul nu au rămas la vilă, ci au călătorit prin Coreea de Sud și s-au întors la casa de vacanță de doar de cinci ori în 25 de zile, fără să stea mai mult de cinci minute de fiecare dată.

Au lăsat gazul deschis și robinetele deschise în această perioadă, ridicând costul enorm al utilităților

Cei doi au contactat gazda și au întrebat-o dacă există camere de supraveghere în proprietate. După ce aceasta a confirmat că nu sunt, au intrat și au pornit robinetele, luminile și gazele.

Pentru a pedepsi gazda, le-au lăsat pornite în toată această perioadă de 25 de zile, ceea ce a dus la acumularea unui consum uriaș de utilități și a unor facturi imense.

Atunci când gazda s-a dus la vilă, a găsit-o goală, cu ferestrele deschise și gazul pornit. Mai mult, acesta s-a ales cu o factură de 116 dolari pentru apă și electricitate, o factură de 730 de dolari pentru gaz și 728 de dolari pentru „cheltuieli diverse”.

Cuplul a consumat peste 120.000 de litri de apă în această perioadă. Potrivit raportului SBS , serviciile pentru clienți Airbnb au declarat că „nu pot face o excepție și nu pot ajuta cu compensarea”. Gazda a fost sfătuită să rezolve disputa direct cu cuplul - dar ei părăsiseră deja țara, relatează independent.co.uk.