Războiul audiențelor. Asul din mâneca Antena 1 pentru a sparge monopolul Pro TV

Războiul audiențelor. Asul din mâneca Antena 1 pentru a sparge monopolul Pro TV

Pro TV și Antena 1 dau o luptă strânsă pentru locul fruntaș în topul audiențelor. Astfel, emisiunea Românii au talent aduce un loc fruntaș Pro TV-ului, în vreme ce telenovela „Vulpița”, reprezintă asul din mâneca Antena 1, plasând postul de televiziune pe locul 2 în topul audiențelor.

Vulpița a adus cifre impresionante de audiență pentru Antena 1, cu toate că emisiunea Acces Direct nu se dufuzează în prim-time.

În luna februarie, cele mai îndrăgite show-uri au revenit pe micile ecrane.

Pro TV a difuzat în prime-time șapte producții locale, printre acestea numărându-se o nouă producție; Imperiul leilor, care a avut rezultate bune, mai ales pe publicul comercial.

Ne puteți urmări și pe Google News

Antena 1 a intrat în lupta pentru audiențe cu Asia Express, Sacrificiul și iUmor. Emisiunea vedetă a Antena 1 este Asia Express, show care a pus postul în poziție de lider în cele trei seri în care este difuzată.

Acces Direct a fost a doua cea mai vizionată emisiune la nivel național și în mediul urban, după Românii au talent.

NAȚIONAL. Românii au talent a dominat topul în luna inauarie. Cu toate că debutul showului a fost slab, Românii au talent a fost urmărit, în medie, de aproape 2,8 milioane de telespectatori, în cele patru ediții difuzate în luna februarie.

Acces Direct a avut luna trecută cifre-record. S-a apropiat de două milioane de telespectatori, media pe ediție, grației telenovelei Vulpița.

A fost un „spectacol al degradării umane”, după cum a afirmat Dorina Rusu, membru în CNA, în ședința în care s-a decis amendarea televiziunii. Emisiunea a dus sume halucinante în contul Antena 1.

„Perla” Kanal D a este show-ul Survivor România, difuzat patru zile pe săptămână, de sâmbătă până marți. Emisiunea a obținut o medie de 1,1 milioane de privitori pe ediție.

Pe segmental URBAN, Show-ul Românii au talent deține supremația, cu o medie de peste 1,4 milioane de persoane pe ediție.

Acces Direct a reușit să pună pe plan secund show-uri din prime-time de pe Pro TV și Antena 1. Emisiunea difuzată zilnic, în timpul săptămânii, de la 17.00, la 19.00, a fost urmărit de aproape 800.000 de orășeni pe ediție.

Pe segmental COMERCIAL, Pro TV are în top 2 emisiuni urmărite de publicul tânăr. Românii au talent cu peste 550.000 de telespectatori tineri, și Imperiul leilor urmărit de aproximativ 380.000 de privitori.

Podiumul este completat de Antena 1, cu emisiunea Asia Expres, producția care a pus Antena 1 pe prima poziție trei zile din șapte, scrie Paginademedia.