De ceva vreme, Netflix are o secțiune specială dedicată celor mai bune filme românești. A fost o strategie inspirată, căci producțiile autohtone, în special comediile, rup audiențele.
Filmele românești au impresionat audiența pe Netflix în ultimele luni. După „Teambuilding” și „Haita de acțiune”, acum o altă producție românească face furori printre utilizatorii platformei de streaming. „Ramon” este cea mai urmărită peliculă de pe Netflix, aceasta ajungând în topul celor mai vizionate filme la scurt timp de la lansarea sa pe platforma de streaming.
Pavel Bartoș a cucerit audiențele
„Ramon” îl are în rol principal pe actorul Pavel Bartoș. Având premiera pe platformă acum câteva zile, producția este foarte apreciată de majoritatea abonaților, astfel că ocupă prima poziție a celor mai vizionate filme Netflix.
Comedia romantică s-a bucurat de succes încă din primele zile de lansare. Distribuția include actori de succes și iubiți de public precum Carmen Tănase, Elvira Deatcu, Marius Damian, Andreea Vasile, Iulian Postelnicu și Ionuț Rusu și Pavel Bartoș în rolul principal.
În regia lui Jesus del Cerro, filmul urmărește viața lui Ramon, care se dă total peste cap când o urmează pe femeia iubită la București. Personajul lui Pavel Bartoș devine, din întâmplare, suspectul principal în jaful secolului, potrivit Unica.
„Mirciulică” și „Miami Bici” au prins bine la public
Un alt film autohton care a spart audiența pe Netflix a fost „Mirciulică”, ajuns pe locul 1 în topul audienței pe acest canal în luna februarie. Comedia regizată de vloggerul Mircea Bravo este debutul acestuia ca regizor. Mircea Bravo interpretează, de asemenea, și unul dintre roluri. Cifre bune de audiență a reușit și o altă comedie românească, „Miami Bici”. După ce a făcut furori în cinematografe, comedia regizată de același Jesus del Cerro are în distribuție nume ca Florin Piersic Jr., Codin Maticiuc, Matei Dima alias BRomania sau Letiția Vlădescu.
Una dintre cele mai de succes comedii românești din ultimii 30 de ani, „Miami Bici” a avut încasări totale de 11,6 milioane de lei (2,36 de milioane de euro), la o prezență de 550.000 de spectatori. Filmul s-a situat pe locul 2 în topul celor mai de succes filme românești din toate timpurile, la capitolul încasări, și va avea o continuare, ale cărei filmări au demarat deja în această primăvară.