În astfel de condiții, Consiliul Național al Audiovizualului a luat atitudine, considerând că totul a fost, de fapt, publicitate mascată.

Cristina Pocora – membru CNA – a considerat că a fost vorba despre o ”sfidare pe față”, sigla BGS apărând timp de 14 minute, fiind vorba despre un adevărat ”bombardament” mediatic. Cristina Pocora a precizat că va solicita și monitorizarea celorlalte ediții ale emisiunii ”Șef sub acoperire”.

„Am făcut această autosesizare pentru că s-a întâmplat ca într-o joi seară să am televizorul deschis pe Pro TV și să apară această emisiune. Când am auzit prima dată BGS, nu mi-a sărit părul din cap, dar mi s-a părut atât de agresivă, că apărea BGS în fiecare secundă (…) Mie mi se pare că suntem sfidați pe față.

Mi s-a părut foarte agresiv. Efectiv m-am simțit bombardată și jignită. Văzând toată această monitorizare, voi cere și monitorizarea celorlalte ediții cu ceilalți Șefi sub acoperire.

Pentru că, din punctul meu de vedere, este o publicitate mascată și nu este una de bun simț. Mi se pare că este una foarte agresivă chiar și pentru felul meu de indulgent de a privi lucrurile”, a declarat Cristina Pocora, membru CNA, conform paginademedia.ro.

Te-ar putea interesa și: