Administrația Fondului pentru Mediu(AFM) a anunțat că lansarea Programului privind casarea autovehiculelor uzate a fost amânat, dar că doritorii vor putea depune cererile de finanțare în continuare.
Administrația Fondului pentru Mediu a anunțat amânarea lansării Programului privind casarea autovehiculelor uzate. Conturile create și utilizate pentru înscrierea în cadrul mai multor programe rămân disponibile.
„Administrația Fondului pentru Mediu anunță amânarea lansării Programului pentru perioada 11 noiembrie 2022, ora: 10:00 – 30 decembrie 2022, ora: 14:00. În această perioadă sau până la epuizarea bugetului alocat sesiunii de finanțare, solicitanții vor putea depune cererile de finanțare, împreună cu documentația aferentă, în aplicația informatică prin intermediul conturilor de utilizator create.
Crearea conturilor de utilizator în aplicația informatică de către solicitanții unități administrativ-teritoriale organizate la nivel de comună, oraș sau municipiu și subdiviziuni administrativ-teritoriale ale municipiului București se va putea realiza începând cu data de 07 noiembrie 2022.Conturile create și utilizate pentru înscrierea în cadrul Programului Iluminat public, Programului Stații de reîncărcare pentru vehicule electrice în localități, Programului Eficiență energetică în clădirile publice, Programului Rabla Clasic și a Programului Rabla Plus rămân valabile și pot fi accesate pentru depunerea cererilor de finanțare pentru Programul privind casarea autovehiculelor uzate”, au anunțat reprezentanții AFM.
Programul de casare se amână a doua oară
AFM anunțase că programul de casare a mașinilor uzate Rabla 2022 a fost amânat, ca urmare a necesității de modificare a ghidului de finanţare al acestui program, până pe 14 octombrie, dar responsabilii nu au putut să își ducă planul la bun sfârșit și au hotărât o altă dată.
„În urma discuţiilor purtate cu asociaţiile implicate în desfăşurarea Programului privind casarea autovehiculelor uzate, pentru o derulare eficientă cu participarea cât mai multor unităţi administrativ-teritoriale, a reieşit necesitatea actualizării anumitor condiţii, astfel că, la data prezentei, se lucrează la modificarea ghidului de finanţare aferent acestui program.
Crearea conturilor de utilizator în aplicaţia informatică de către solicitanţii unităţi administrativ-teritoriale organizate la nivel de comună, oraş sau municipiu şi subdiviziuni administrativ-teritoriale ale municipiului Bucureşti se va putea realiza începând cu data de 14 octombrie 2022”, spunea Administrația Fondului de Mediu.