Pro TV și Antena 1 au fost lăsate în urmă de un post surpriză. Audiențele arată realitatea

Pro TV și Antena 1 au fost lăsate în urmă de un post surpriză. Audiențele arată realitatea

Dacă este să analizăm performanţele şi seara de vineri, 6 decembrie, putem spune că postul Kanal D a lăsat mult în urmă abonatele la cele mai bune rating-uri, Antena 1 şi ProTV.

Publicul a preferat să vizioneze un nou serial turcesc, abandonând cunoscutele emisiuni iUmor şi vocea României.

Postul turcesc a avut în grilă un nou serial turcesc, Gulperi, aflat la primele episoade.

Serialul turcesc Gulperi a prins la nivel național. La orașe și pe publicul comercial, Vocea României, de pe Pro TV, a avut primul loc.

iUmor nu a mai repetat performanța de săptămâna trecută, când era peste Vocea României, pe intervalul de intersecție, pe două targeturi: și la nivelul întregii țări, dar și pe publicul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV, aseară, pe intervalul primelor live-uri Vocea României (20:30-00:10):

La nivelul întregii țări, primele Live-uri Vocea României au fost urmărite, pe Pro TV, de aproape 1,1 milioane de români pe minut. Nu a fost de ajuns pentru ca Pro TV să fie pe primul loc. Pe tot intervalul Vocii, Kanal D a avut, cu noul serial turcesc Gulperi, cu câteva zeci de mii de telespectatori peste Pro TV.

Diferența între Kanal D și Pro TV a fost ceva mai mare până să se termine serialul turcesc (Gulperi a fost până la 23.30).

Antena 1 a avut o medie de 900.000 de români în fața televizoarelor și a fost pe poziția a treia. Și pe intervalul iUmor  tot pe locul al treilea a fost (față de săptămâna trecută, când era pe primul loc, cu specialul cu roasturi).

Loc bun în top și pentru DigiSport, cu meciul FCSB-Gaz Metan.

URBAN. La orașe, 670.000 de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la Vocea României. Ca de obicei, audiența Live-urilor a fost sub primele difuzări ale Vocii. Locul doi pentru Kanal D și poziția a treia pentru Antena 1.

COMERCIAL. Din publicul Vocea României, 250.000 de telespectatori au fost din segmentul comercial. Cota de piață a Pro TV pe publicul comercial a scăzut sub 20% (ceea ce înseamnă că unul din cinci tineri care aveau televizoarele deschise se uita la Live-urile de la Vocea României.

Antena 1 a ținut aproape pe publicul între 18 și 49 de ani (până în 20.000 de telespectatori a fost diferența).

Kanal D a avut poziția a treia pe acest segment de public, potrivit paginademedia.ro

Ne puteți urmări și pe Google News