Aşa cum era de aşteptat, în prima zi din 2016 ProTV s-a grăbit să revină pe prima treptă în topul audienţelor. Televiziunea ce a reunţat la programul special de Revelion a adus în compensaţie filme difuzate în premieră pe un post generalist. Este vorba de „Răzbunătorii” (2012, intervalul orar 20.30-23.25) şi „Lupul de pe Wall Street” (2013, interval orar 23.25-2.30). Astfel, începând cu 19.00, ora de difuzarea a Ştirilor ProTV, în prime time, ProTV n-a avut practic concurenţă. Pe targetul na'ional, postul s-a distanţat cu un rating mediu de 8,9% (aproximativ 1,5 milioane de telespectatori pe minut), faţă de concurentul său direct Antena 1, care a obţinut 1,1 milioane de telepectatori cu Observator şi filmele „Bean” (1997) şi „Vacanţa”(2006)

Poziția a treia i-a apartinut lui Kanal D, cu 461.000 de telespectatori (filmul "Cat dureaza o casnicie", 2007).

Si pe targetul urban 18+, pe intreg intervalul orar, între 19.00 şi 24.00, a fost condus de ProTV cu un rating de 8,2% (825.000 de telespectatori), în timp ce la Antena 1 se uitau aproximativ 500.000 de telespectatori (rating 5,2%).

Filmul Răzbunătorii – Avengers, dat de Pro TV, a plasat postul pe prima poziție în topul audiențelor. Pe targetul comercial și la orașe, cifrele filmului au fost de aproape două ori mai mari decât ale Antenei 1, care difuza comedia Bean. La nivelul întregii țări, aproape 1,4 milioane de români au urmărit filmul Avengers – Răzbunătorii.

În minutul de maximă audienţă, de la ora 20.45, filmul Răzbunatorii a obţinut 10.6% (aproximativ 1.600.000 de telespectatori)

Pe targetul urban, diferența dintre filmul de pe Pro TV și Antena 1 a fost aproape dublă: 860.000 de telespectatori la filmul Avengers.

Revelionul starurilor, peste ProTV şi în reluare

Singurul segment orar al zilei de 1 ianuarie în care ProTV a pierdut telespectatorii în faţa Antenei 1 a fost, reluarea „Revelionul starurilor”. Între 13:30 şi 19.00, în intervalul orar în care Antena 1 a difuzat în reluare show-ul cu măşti, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 5,6% (560.000 de telespectatori), în timp ce ProTV, ce a difuzat în acelaşi interval orat trei filme de comedie: „Război în bucătărie” (2014), „Cu duzina e mai ieftin 2 – Războiul taţilor” (2005) şi „Pantera Roz” (2006) a adunat în faţa televizoarelor aproximativ 320.000 telespectatori (rating mediu de 3%).

Te-ar putea interesa și: