București. Pentru a elimina cozile lungi, Poșta Română îmbunătățește procesul de plată pentru consumatori, oferindu-le un serviciu de self-service pentru plata facturilor.
Momentan, noile facilități vor fi disponibile doar în unele subunități din Capitală, nu în întreaga țară.
Poșta Română ușurează procesul de plată a facturilor
Mai exact, clienții Poștei Române pot plăti servicii de la peste 200 de furnizori, inclusiv facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite și diverse taxe și impozite, atât din București, cât și din întreaga țară, prin intermediul opțiunii self-service disponibile.
Astfel, noii roboți moderni permit plata facturilor și a taxelor fără a mai necesita interacțiunea directă cu angajații de la Poșta Română.
„Poşta Română continuă trendul digitalizării oferind opţiunea de plată self-service, în diverse subunităţi poştale din Bucureşti.
Clienţii Poştei Române pot achita serviciile a peste 200 de furnizori, inclusiv facturi de energie electrică, gaze, telefonie, internet, apă, rate la credite şi diverse taxe şi impozite, atât din Bucureşti, cât şi din întreaga ţară. Prin intermediul opţiunii self-service, utilizatorii beneficiază de o soluţie rapidă şi convenabilă, transformând radical experienţa de plată pentru utilităţi şi alte servicii”, potirvit unui comunicat transmis de Poșta Română.
Cât de simplu va fi procesul de plată self-service pentru consumatori
De asemenea, se specifică faptul că Folosirea terminalelor self-service puse la dispoziție de Poșta Română este foarte simplă.
Clienții trebuie doar să scaneze codul de bare de pe factură și să urmeze instrucțiunile afișate pe ecran. Meniul intuitiv este ușor de navigat, chiar și pentru persoanele fără experiență tehnologică.
De asemenea, personalul poștal este mereu gata să ofere asistență clienților care au nevoie de ajutor.
Asta nu înseamnă că vor dispărea operatorii poștali.
Poșta Română subliniază că va menține disponibile și opțiunile tradiționale de plată la ghișeele poștale, inclusiv plata prin intermediul factorului poștal, pentru a răspunde tuturor nevoilor și preferințelor clienților, potrivit Agerpres.