Dorel și Podul de la Brăila. „Golden Gate”-ul României, cu șuruburile nestrânse

Dorel și Podul de la Brăila. „Golden Gate”-ul României, cu șuruburile nestrânse Podul de Brăila. Sursa foto: Gov.ro

Podul de la Brăila, cunoscut ca Golden Gate-ul de România, a început deja să se deșurubeze. În urmă cu două săptămâni, s-a denivelat și asfaltul din zonă.

Podul de la Brăila, cunoscut ca Golden Gate de România, a început deja să se deșurubeze. Acesta a fost inaugurat de doar două luni și deja au apărut probleme. Și asfaltul podului s-a denivelat.

Imaginile cu șuruburile care se desprind din parapetele de pe marginea podului au apărut pe tot Internetul. Angajații firmei de construcții au început reparațiile. CNAIR critică neglijența constructorilor, dar spune că pe pod se poate circula în siguranță.

Muncitor: „Stați liniștit, că nu-l ia așa ușor vântul parapetul ăsta”.

Ne puteți urmări și pe Google News

Șuruburile care s-au desprins nu fac parte din structura de rezistență a podului, ci doar din parapetele de pe margine. CNAIR a anunțat că nu va semna recepția lucrării dacă muncitorii nu vor repara podul. CNAIR a mai spus că este rușinos tot ce se întâmplă după doar 2 luni.

Alin Șerbănescu purt.cuv. CNAIR: „Este rușinos să nu fii în stare să nu strângi niște șuruburi pe care le poate strânge și un muncitor necalificat. Nu e vorba de inginerie aerospațială pentru strângerea unor șuruburi la parapet.

Am vorbit cu antreprenorul să mai ia odată la verificat toate șuruburile, să le strângă pe cele care sunt de strâns și care sunt nestrânse și să le completeze pe cele care au dispărut, pentru că anumite persoane le-au luat ca suvenir”.

În urmă cu mai bine de două săptămâni, pe asfaltul podului au apărut mai multe denivelări. La momentul respectiv, muncitorii au dat vina pe caniculă.

Ce se întâmplă cu podul de la Brăila

CNAIR a anunțat că echipele constructorului italian Webuild au verificat astăzi 35.000 din cele 100.000 de șuruburi ale podului. 70 de suruburi erau slăbite. Directorul CNAIR a mai spus lucrările care nu respectă standardele de calitate trebuie să fie remediate pe cheltuiala constructorului. Compania le-a recomandat șoferilor să fie atenți.

„Echipele constructorului italian Webuild au verificat astăzi 35.000 din cele 100.000 de șuruburi ale parapetului montat pe Podul Suspendat peste Dunăre de la Brăila. Dintre acestea au fost identificate aproximativ 70 de suruburi slăbite. Mâine va continua verificarea celorlalte șuruburi pentru a ne asigura că toate sunt strânse conform normativelor tehnice. Operațiunea este supravegheată de responsabilii cu implementarea contractului din cadrul CNAIR.

Directorul General al CNAIR, Cristian Pistol, le-a cerut din nou constructorilor Podului Suspendat peste Dunăre de la Brăila să ia în serios contractul și să se asigure că lucrările sunt executate profesionist. El le-a atras atenția că podul va fi recepționat doar dacă va respecta standardele de calitate prevăzute în contractul încheiat cu CNAIR. Directorul General al CNAIR a precizat că acele lucrări care nu respectă standardele de calitate trebuie să fie remediate pe cheltuiala constructorului”, a scris CNAIR pe Facebook.