Aşadar, consumatorii de zi cu zi au avut rate mai mici de accident vascular cerebral și boli de inimă în comparație cu cei care nu au mâncat ouă pe zi. Cercetătorii de la Centrul de Științe ale Sănătății din cadrul Universității Peking au monitorizat 416.213 de persoane pe o perioadă de nouă ani.  La începutul studiului, 13,1% dintre participanți au raportat consumul zilnic de ouă, iar 9,1% au spus că niciodată sau rar consumau câte un ou.

Concluziile studiului arătată că cei care au mâncat până la un ou pe zi au avut un risc de 26% mai mic de accident vascular cerebral hemoragic şi un risc cu 18% mai mic de boli cardiovasculare.  De asemenea, a existat o reducere cu 12% a riscului de boli cardiace ischemice sau coronariene, la cei care consumă o valoare estimată de 5,32 ouă pe săptămână, comparativ cu cei care mănâncă în jur de două tot pe săptămână.

Autorii raportului au scris: "Acest studiu de față constată că există o asociere între nivelul moderat al consumului de ouă (până la unul pe zi) și o rată a evenimentelor cardiace mai scăzute.  Descoperirile noastre contribuie la dovezi stiinţifice privind orientările dietetice cu privire la consumul de ouă pentru adulţii sănătoşi din China.

Profesorul Nita Forouhi, de la Unitatea de cercetare epidemiologică a Consiliului Medical al Universității din Cambridge, a declarat: " Concluzia acestei cercetări arată că cel puțin un ou pe zi nu este legată de creșterea riscului cardiovascular ci, în cel mai bun caz, până la un ou pe zi poate avea chiar și beneficii pentru sănătate".

Sloganul "Go to Work on a Ogg" a devenit unul dintre cele mai renumite în istoria publicităţii din Marea Britanie. Începând cu anul 1957, campania Egg Marketing Board a culminat cu o serie de anunțuri TV în 1965, cu Tony Hancock – una dintre cele mai mari vedete din Marea Britanie. S-a urmărit la acea vreme promovarea unei alimentații sănătoase într-un moment în care raționalizarea după cel de-al Doilea Război Mondial tocmai se încheiase, notează news.sky.