Orange încasează o nouă lovitură. Rețeaua a picat din nou. Ce zone au fost afectate

Orange încasează o nouă lovitură. Rețeaua a picat din nou. Ce zone au fost afectate

Compania Orange România întâmpină, din nou, probleme cu stabilitatea rețelei. De data aceasta, reclamațiile sunt venite din partea utilizatorilor din Capitală , anunță Antena 3.

Reamintim că, la finalul lunii martie, rețeaua de telefonie mobilă a Orange România a avut serioase probleme tehnice, preț de mai multe ore, din cauza secționării mai multor cabluri de fibră optică ale companie. Mai mulți clienți s-au plâns că nu funcționează rețelele de date și voce și site-ul orange.ro nu a putut fi accesat. Serviciile au revenit la normal în jurul orei 18:15.

„ „Momentan, o parte dintre clienții noștri întâmpină dificultăți in accesarea serviciilor de voce si date, precum si a aplicațiilor Orange. Aceasta situație se manifestă ca urmare a secționării multiple în rețeaua de fibra optica. Colegii noștri din departamentul Tehnic lucrează deja la remedierea problemei. Ne cerem scuze pentru neplăceri și îți mulțumim pentru înțelegere. Revenim imediat ce avem noutăți” au comunicat la momentul respective reprezentanții companiei”.

Pentru a se revanșa față de clienți, Orange România a decis să ofere un bonus de internet de 5 GB clienților care au fost afectați de avaria întâmpinată la rețeaua de fibră optică a companiei.   

Mesajul transmis de compania de telefonie mobilă clienților afectați de avaria de miercuri:

„Ca urmare a incidentului de rețea din 27.03.2019 îţi oferim bonus 5 GB, valabili până la 30.04.2019. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat şi te asigurăm că ne dorim să ai mereu cea mai bună experiența de folosire a rețelei Orange”, arată un mesaj transmis de Orange clienților săi, informează

 

Ne puteți urmări și pe Google News