Evenimentul Zilei > EVZ Special > O nouă victimă trezește CNADNR, după ce ani la rând a ignorat „Drumul morții”
O nouă victimă trezește CNADNR, după ce ani la rând a ignorat „Drumul morții”

O nouă victimă trezește CNADNR, după ce ani la rând a ignorat „Drumul morții”

A fost nevoie de încă un accident cumplit, în urma căruia o mamă de 35 de ani a fost strivită pe DN1, ca autoritățile să se miște. Compania promite că din iunie va începe să monteze parapete de beton

Oana Dică, o tânără de 35 de ani, n-a mai avut nicio şansă în faţa unui Logan care i-a zburat la propriu în faţă de pe contrasens. În maşină se afla şi fetiţa ei, care abia împlinise patru ani şi care a scăpat miraculos din accident. Dar acum plânge după mama ei.

Martori la oribilul accident de joi seara, de pe podul din dreptul centrului comercial Băneasa, ne-au scris că şoferul Loganului a făcut slalom cu viteză printre maşini pe un carosabil umed, apoi a agăţat bordura de beton dintre sensuri, care l-a azvârlit la propriu pe contrasens.


FOTO: Oana Dică



Bordura ucigașă

Cazul Oanei este ultimul dintr-un lung şir de accidente dramatice, soldate cu morţi şi răniţi nevinovaţi, mulţi copii. Soluţia găsită de Compania Naţională de Drumuri (CNADNR) de a separa pe o bună bucată din DN1 cele două sensuri de mers cu o bordură de 15 centimetri înalţime şi circa un metru lăţime s-a dovedit criminală. Pentru că la cea mai mică atingere cu roţile a benzii de beton, maşina este catapultată şi se transformă într-un bolid ucigaş pe conttrasens. Mai ales la vitezele cu care se circulă pe acest drum, cel mai adesea neregulamentare. În februarie, o familie a fost grav rănită tot în zona Băneasa, doi micuţi ajungând la spital, după ce o maşină a pătruns în ei de pe contrasens, sărind peste bordură. Atunci, CNADNR anunţa că va implementa un proiect pilot cu stâlpi legaţi între ei de corzi metalice, ca în Suedia, însă timpul a trecut şi nu au făcut nimic.

Sâmbăta aceasta au comunicat că de la mijlocul lunii iunie vor începe montarea parapetelor rigide prefabricate din beton, contractul fiind semnat în aprilie. „CNADNR a demarat formalitățile necesare emiterii către furnizor a primei comenzi de parapet rigid prefabricat din beton. Această comandă este necesară pentru montarea parapetelor pe 5 km de drum național, și anume pe DN 1, sectorul Pasaj Băneasa — Pasaj Otopeni, peste Centura București”, se arată în comunicatul lor. Prea târziu pentru Oana.

Publicat in categoriile: EVZ Special
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News
Accesează: