Nu e discriminare, e Progres: Google introduce semne „Black Search Matters”

Nu e discriminare, e Progres: Google introduce semne „Black Search Matters”

Motorul de căutare vrea să introducă, pentru moment doar în Statele Unite, o etichetă specifică pentru a marca afacerile deținute de afro-americani.

Google nu vrea să rateze ocazia, profitând de haosul creat de mișcarea Black Lives Matter, pentru a-și rotunji profiturile.

Compania intenționează ca, în Statele Unite, să identifice în lista cu rezultate ale căutării și pe Google Maps, afacerile aflate în proprietatea afro-americanilor.

Decizia, despre care scrie publicația The Verge, și-ar avea motivația în schimbările recente de obiceiuri ale utilizatorilor platformei care caută mai mult acum decât în trecut unitățile aparținând americanilor de culoare.

Google susține că între 25 mai și 10 iulie ar fi primit peste 2,5 milioane de solicitări în acest sens.

Cine are curajul să spună că această mârșăvie este discriminatorie față de utilizatorii care au ghinionul să aibă culoarea pielii albă sau de alte culori? Cu atât mai mult pentru o companie a cărei marcă comercială este atât de multicoloră.

Consumatorii susțin că marcarea pe Google a afacerilor care aparțin negrilor ar fi o metodă de susținere financiară a comunității.

Pentru a-și pune în aplicare planul, compania americană intenționează să recurgă la un proces de verificare prin poștă, telefon sau e-mail.

În luna iunie, la câteva săptămâni după moartea lui George Floyd, care a fost pretextul ce a aprins vâlvătaia revoluției rasialiste, Google anunțase deja mai multe măsuri în sprijinul comunității de culoare, cum ar fi de pilă vărsarea a peste 275 de milioane de dolari pentru diferite cauze de luptă împotriva… discriminării. Umor high tech.

„Dincolo de produsele noastre, noi știm că echitatea rasială este indisolubil legată de oportunitățile economice”, explica Google.

Compania Google este o pionieră a acestui tip de inițiative. Cu doi ani în urmă, colosul tehnologic american propunea deja etichete care să permită identificarea în Statele Unite sau în Franța a afacerilor și întreprinderilor „LGBTQ+ friendly” sau conduse de către femei.

Bărbații heterosexuali albi nu merită altceva decât să dea faliment și ei trebuie sprijiniți de sistem să dispară din lumea afacerilor.