O funcție importantă va dispărea de pe Netflix zilele următoare. Noua modificare a celor de la Netflix are legătură cu algoritmii de funcționare și ar putea afecta mulți abonați.
O funcție importantă va dispărea de pe Netflix zilele următoare. Platforma de streaming va scoate din funcția „Match”, care este tradusă drept „Concordanță” de către versiunea în limba română a paginii oficiale a Netflix din țara noastră. Match îi ajuta pe abonați să își găsească filme/seriale/documentare similare cu istoricul de vizionare.
Această funcție va dispărea de pe Netflix
Match ținea cont și de reacțiile utilizatorilor, mai exact de butoanele pe care le găsim și pe rețelele de socializare: „Îmi place”, „Nu mi-a plăcut” sau „Ador”. Această funcție lua în calcul și obiceiurile de vizionare, evaluate ca apropiate de preferințe.
„Datele, algoritmii și sistemele de calcul se complementează reciproc pentru a genera continuu noi recomandări, creând astfel o experiență unică de care să te bucuri”, apare pe site-ul oficial al plaftormei în legătură cu funcționalitatea introdusă în anul 2021.
Cum vor fi analizare preferințele abonaților
În câteva zile, preferințele abonaților vor fi analizate altfel. Se va pune accent pe cuvintele cheie, care vor fi afișate în partea de jos a casetei care se va deschide pentru un film, serial, documentar, lungmetraj sau oricare alt tip de conținut, a declarat un reprezentant al companiei.
În această companie sunt angajați în jur de 30 de angajați care se ocupă de crearea/monitorizarea tagurilor. Unul dintre salariații platformei a spus că angajații în cauză dispun de un contract cu normă întreagă, adică de 8 sau 9 ore.
„Imaginați-vă reviste care nu au linii de text pe copertă și ar avea doar fotografii pe ele. Tag-urile joacă un rol la fel de important precum o linie de text în acea decizie ‘ah, asta e pentru mine’, luată într-o clipită”, a spus pentru Allan Donald, directorul răspunzător de produsele Netflix.
Veste proastă pentru abonații Netflix
Eunice Kim, care este director executiv pentru produsele Netflix, a transmis că, în cazul în care un abonat nu va apăsa pe „play” în primele 53 de secunde din clipa când îi apare un trailer al unei producții, vor mai fi apoi slabe șanse să-i mai apară și data viitoare. Această schimbare i-ar putea deranja pe abonați, potrivit Nytimes.