Platforma Netflix face o groază de bani cu Meghan, dar nu din documentarul filmat cu prințul Harry, ci dintr-o vechitură de serial.
Drama cu avocați „Suits" a fost adăugată în programul Netflix în iunie, atrăgând rapid spectatorii cu cele 134 de episoade care se întind pe 9 sezoane.
La ceva timp după ce și-a încheiat activitatea de 9 ani pe USA Network, serialul și-a găsit o nouă viață pe faimoasa platformă de streaming. După debutul său pe Netflix și pe fondul difuzării sale continue pe Peacock, Suits a devenit cel mai popular serial în streaming.
3 miliarde de minute în numai o săptămână
În topul Nielsen din perioada 26 iunie – 2 iulie, seria a stabilit un nou record, cu un total de 3,1 miliarde de minute transmise în flux.
În ultimele 4 săptămâni, arată cifrele Nielsen, serialul a bifat peste 12.8 miliarde de minute vizionate în Statele Unite. De menționat că a doborât de două ori recordul celui mai vizionat program transmis în streaming în SUA, într-o singură săptămână de măsurare.
Markle, care a interpretat-o pe tânăra asistentă ambițioasă Rachel Zane, a părăsit serialul după încheierea celui de-al șaptelea sezon, în 2018, anul în care s-a căsătorit cu Prințul Harry.
Meghan, sursă de profit pentru Netflix
Experții media apreciază că indubitabil, popularitatea uriașă a soției Prințului Harry a contribuit la resuscitarea serialului. Desigur, serialul îmbină comedia, romantismul și răsturnările dramatice de situație, dar nu e singura explicație pentru succesul reînnoit al acestuia. Meghan Markle deține un rol puternic, cu un personaj intrigant.
În plus, se mai adaugă și vâlva creată în jurul proiectului pe care actrița și soțul ei l-au agreat cu Netflix, serialul documentar Harry & Meghan. Acesta a fost cel mai urmărit show în anul 2022, deci abonații Netflix au fost captivați de cuplul rebel din sânul Casei Regale.
Potrivit BBC, relansarea „Suits" are legătură și cu un curent de nostalgie prezent printre telespectatori, care doresc să revizioneze programe mai vechi sau să descopere programe care le-au scăpat.